آیین اختتامیه نخستین همایش نمایش‌نامه‌خوانی دزفول با حضور مسؤولان و اهالی هنر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 17 July 2016
نادر سعادتی‌فرد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، گفت: نخستین همایش نمایش‌خوانی ویژه شهرستان دزفول به مدت سه‌روز برگزار شد.

وی افزود: پس از انتشار فراخوان ۱۴ گروه برای حضور در همایش اعلام آمادگی کردند که هیات داوران بازخوانی هشت گروه را تایید کردند.

سعادتی‌فرد ادامه داد: هدف از این همایش دیدار بیشتر هنرمندان پیشکسوت و جوان با یکدیگر و انتقال تجارب پیشکسوتان به نسل جوان بود.

نمایش‌های «سیاه و سفید» به نویسندگی حسین پاکدل و کارگردانی محمدنادرپور، «یک فنجان چای سرد برای دو نفر» به نویسندگی بهنام کشت‌زاده و کارگردانی محمدرضا خردمند، «جنگ که تمام شد بیدارم کن» به نویسندگی و کارگردانی امیرخردمند، «کابوس سرخ »به نویسندگی ملیحه مرادجعفری و کارگردانی میلاد پاکسرشت، «پرواز چکاوک‌ها در مه» به نویسندگی و کارگردانی ایزد ایروانی، «دهانی پر از کلاغ» به نویسندگی جمشید خانیان و کارگردانی علی بیدلی و محماشکان‌مهر، «پارادوکس» به نویسندگی عباس اقتداری و کارگردان ایمان میرزایی و نمایش «پدر دوست داشتنی» به نویسندگی سعید پورشعبانی و کارگردانی عبدالرضا صفامهر کارهای ارایه شده در این همایش سه روزه بود.

داوری این دوره از همایش را سید عزیز آرین، محمدحسین طهماسبی و مهدی شریفی بر عهده داشتند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار