مدیر آموزش و پرورش گتوند:
مدیر آموزش و پرورش گتوند افزود: روند کند ساخت مدارس بازسازی شده مشکلات زیادی برای تحصیل دانش آموزان این شهرستان بوجود آورده است.
کد خبر: ۲۶۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 17 July 2016
یوسف علیدادی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مدارس شهرستان گتوند بدلیل فرسودگی در سالهای گذشته تخریب شده و با توجه به فضای کم آموزشی در این شهرستان قرار بود به سرعت بازسازی شوند افزود:این مدارس همچنان به صورت نیمه ساخت رها شده اند.

وی مدارس 12 کلاسه شهیدبهشتی ، 12 کلاسه شهید مصطفی خمینی، 6 کلاسه شهید بشیری و مدرسه شبانه روزی فردوسی در مرکز گتوند همچنین مدرسه سه کلاسه شهید شاهپوری در روستای آبید علی باز در بخش مرکزی این شهرستان را از جمله مدارس بازسازی شده در سالهای اخیر در این شهرستان نام برد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند با بیان اینکه مدرسه 12 کلاسه شهید مصطفی خمینی در مرکز این شهرستان در صورت بازگشایی تعدادی زیادی از دانش آموزان را در خود جای می دهد و بخش زیادی از مشکلات را حل کند افزود:متاسفانه با گذشت بیش از چهار سال از تخریب این واحد آموزشی برای بازسازی با حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی روند کارساخت آن متوقف شده است.

علیدادی ادامه داد:مدرسه 6 کلاسه شهید بشیری در مرکز شهرستان گتوند نیز به دلیل فرسودگی در بارندگی زمستان پارسال تخریب شد و دانش آموزان این واحد آموزشی برای ادامه تحصیل به دبستان سعدی منتقل شدند که به دلیل فضای کم و تراکم دانش آموزان در این مدرسه با مشکلات زیادی روبرو شدیم.

علیدادی کمبود فضای آموزشی در کنار تراکم دانش آموزی را از معضلات مهم آموزش و پرورش گتوند برشمرد و خواستار تسریع در روند ساخت این مدارس از سوی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان شد.

کمبود فضای آموزشی در سطح شهرستان گتوند سبب افزایش تراکم دانش آموزی در کلاس درس، طی کردن مسافت زیاد دانش آموزان بین خانه و مدرسه به ویژه در مناطق پرجمعیت این شهرستان شده است.

شهرستان گتوند با 11 هزار و 500 دانش آموز شهری و روستایی و یکهزار و 600 دانش آموز عشایری در شمال استان خوزستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار