مدیرکل پرشکی قانونی استان خبرداد:
برخلاف تصور افکار عمومی که گمان می کنند مردم خوزستان اهل نزاع هستند اما باید گفت که خوزستان رتبه 25 کشور از نظر ضرب و جرح را دارد.
کد خبر: ۲۶۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 17 July 2016
سید فرزاد حسینی مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان در آئین کلنگ زنی سردخانه عمومی کلانشهر اهواز اظهار کرد: یکی از نیارهای کلانشهر اهواز ایجاد سردخانه عمومی است اما متأسفانه اهواز تنها مرکزی است که سردخانه عمومی ندارد به همین جهت از شهرداری و رئیس آرامستان ها تشکر ویژه دارم.

وی با اشاره به روند تأخیر دفن اجسادی که در سردخانه های پزشکی قانونی و یا بیمارستان ها هستند، افزود: این روند علاوه بر تأخیر، سیستم قضایی را با پرونده هایی مواجه می کرد که برای تشکیل آنها الزامی وجود ندارد.

حسینی یادآور شد: با احداث این سردخانه عمومی پزشک مستقر در این مکان اجساد را معاینه و اگر جنایتی رخ نداده باشد اجازه دفن صادر می شود همچنین بعلت نزدیکی سردخانه با آرامستان از ترافیک و هزینه هایی که برای انتقال اجساد به مردم تحمیل می شود نیز جلوگیری می کنند.

وی با بیان اینکه علل مرگ و میر در خوزستان هرسال تغییر می کند خاطر نشان کرد: یکی از علل اصلی بحث تصادفات و علت بعدی نیز سکته قلبی است که امروزه در تمام دنیا خیلی شایع شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان ادامه داد: برخلاف تصور افکار عمومی که گمان می کنند مردم خوزستان اهل نزاع هستند اما باید گفت که خوزستان رتبه ۲۵ کشور از نظر ضرب و جرح را دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار