رییس انجمن صنفی کشاورزان دزفول گفت: کشاورزان شمال خوزستان از سازمان آب و برق گله دارند زیرا این سازمان بر اساس توافق نامه‌های خود عمل نکرده و به صورت یک‌طرفه و غیرکارشناسانه بهای آب برخی از محصولات را تا 100 درصد افزایش داده است.
کد خبر: ۲۶۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 18 July 2016
ناصر نظرزاده اظهار کرد: سازمان آب و برق خوزستان به تعهدات خود نسبت به کشاورزان پایبند نبوده و توافقات خود با کشاورزان را به صورت یک‌طرفه نادیده گرفته و آن‌ها را تغییر داده که این مساله باعث بروز مشکلات فراوانی برای کشاورزان شده است.

وی افزود: تعرفه آب برخی از محصولات کشاورزی تا 100 درصد افزایش یافته و این مساله در حالی است که طبق توافقات با سازمان آب و برق نباید این اقدام به صورت یک‌طرفه انجام می‌شد.

نظرزاده تصریح کرد: سازمان آب و برق طبق مقررات و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ملزم شد که 3 درصد از محصولات کشت شده کشاورزان را به ازای بهای آب کشاورزی از آن‌ها دریافت کند که برخلاف این مصوبه سازمان آب و برق قبل از کشت مبلغی را به عنوان آب بها دریافت می‌کند و این مساله مشکلات فراوانی را برای کشاورزان به وجود می‌آورد.

نظرزاده عنوان کرد: سازمان آب و برق باید طبق تفاهم‌نامه‌های خود با کشاورزان و مصوبات انجام شده عمل کند تا در این خصوص مشکلی برای کشاورزان به وجود نیاید و آن‌ها نیز بتوانند با خیال آسوده و بدون دغدغه به کشت بپردازند.

رییس انجمن صنفی کشاورزان دزفول خاطرنشان کرد: امیدواریم سازمان آب و برق به تعهدات خود در زمینه‌های مختلف بخصوص تعرفه‌های آب و بهای آن عمل کند تا دیگر شاهد بروز چنین مشکلاتی برای کشاورزان نباشیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار