شهرستان گتوند با کسب میانگین نمره 10.75 در امتحانات سال سوم متوسطه برای سومین سال متوالی رتبه نخست آموزشی خوزستان را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۲۶۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 18 July 2016
یوسف علیدادی مدیر آموزش‌وپرورش گتوند دستیابی به این موفقیت را حاصل همت و پشتکار فرهنگیان، دانش‌آموزان و شورای پشتیبانی آموزش‌وپرورش شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد: در سال تحصیلی جاری نیز شاهد تکرار این موفقیت باشیم.

وی با اشاره به این‌که معیار سنجش رتبه آموزشی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه است، گفت: شهرستان گتوند علاوه بر درصد قبولی در میانگین قبولی نیز رتبه اول استان را کسب کرد که این موفقیت درسال‌های ۹۴ و ۹۳ نیز تکرار شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش گتوند با تأکید بر اهمیت امتحانات نهایی سال سوم متوسطه اظهار داشت: ارزشیابی و امتحانات عامل مهمی برای شناسایی توانمندی دانش‌آموزان است و آموزش‌وپرورش در راستای فرایند یاددهی و یادگیری همواره به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته است.

علیدادی همچنین داشتن برنامه‌های دقیق آموزشی سالیانه، پشتکار و همت کارشناسان و مدیران مدارس، ایجاد فضای صمیمی و همدلی را از دیگر عوامل این موفقیت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود 11 هزار و 500 دانش‌آموز در مناطق شهری و روستایی و یک‌هزار و 600 دانش‌آموز عشایری شهرستان تحصیل می‌کنند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: یوسف علیدادی ، گتوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار