مدیرعامل پارک علم و فناوری استان خوزستان با غفلت از وظایف ذاتی خود به اظهارنظر درخصوص مسائل مختلف می پردازد؟!
کد خبر: ۲۶۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 19 July 2016
پارک علم و فناوری خوزستان در سال ۸۸ با هدف کمک به افزایش ثروت در جامعه از طریق توسعه اقتصاد دانش محور، تجاری سازی نتایج تحقیقات دانشگاهی، حضور موثر در بازارهای فناوری جهان و ده ها مورد دیگر تشکیل شد تا محلی برای توسعه استان، کمک به نخبگان خوزستانی و جلوگیری از سیل مهاجرت آنان باشد.

بابک مختاری مدیرعامل پارک علم و فناوری خوزستان در سال ۹۰ و پس از استقلال این پارک از دانشگاه و زیرشاخه قرار گرفتن در وزارت علوم سکانداری این پارک را برعهده گرفت تا بخشی از مشکلات انبوه نخبگان را بردارد و پارک را به محلی امن برای طرح های آنان تبدیل کند.

چراغ امیدی که خیلی زود در دل جوانان نخبه این استان خاموش شد چراکه مدیرعامل پارک علم و فناوری خوزستان درگیر مسائل مهم تری مانند مصاحبه با رسانه های مختلف پیرامون تقبیح قوم گرایی در انتخاب استاندار، ویژگی های استاندار آینده، ارائه راهکار به استاندار جدید، بررسی تعداد قربانیان سیاسی انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و از همه مهمتر نوشتن دلنوشته برای استاندار برکنار شده و درعین حال اشاره به تبعیض های وی بود تا علاوه بر ادای دین به مقتدایی دل استاندار جدید را نیز بدست آورد.

در این بین هرچه در سایت های مختلف برای یافتن مصاحبه ای از مدیرعامل سیاسی پارک علم و فناوری خوزستان درخصوص حوزه کاری وی جستجو کردیم تلاش ما بی نتیجه ماند.

اما آنچه واضح و مبرهن است آنکه بابک مختاری مدیرعامل پارک علم و فناوری استان خوزستان با غفلت از وظایف ذاتی خود به اظهارنظر درخصوص مسائل مختلف و کاملا بی ارتباط با حوزه کاری مجمله ویژگی های یک استاندار خوب تا رنگ پارکت فرمانداری اهواز می پردازد و سعی در مطرح نمودن خود دارد اما در این بین نخبگان و شرکت های دانش بنیان استان فدا خواهند شد!


منبع: هورنیوز


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار