استاندار خوزستان در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد:
استاندار خوزستان تاکید کرد: موانع نا به جای مربوط به بخش تولید و سرمایه گذاری و همچنین آسیب های اجتماعی موجود در خوزستان باید رفع گردد
کد خبر: ۲۶۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 19 July 2016
 استاندار خوزستان در نشست خبری امروز عصر با اصحاب رسانه اظهار داشت: درباره   موضوع تغییر مدیران در استان خوزستان در حال ارزیابی هستم و از دوستان ، همکاران و مسئولان اجرایی می خواهم اجازه دهند تا ارزیابی کامل صورت گرفته و با توجه به انتظاراتی که از یک مدیر وجود دارد  تصمیم  متناسب اتخاذ گردد.
غلامرضا شریعتی افزود: البته با تغییر مدیریت ، ممکن است 15 درصد مسائل حل شود اما تغییر رویکرد ها ، نظارت مستمر و درخواست  از مدیران می تواند  بسیاری از مسائل را حل کند، لذا باید اجازه دهیم که مراحل طی شود و  برای انتخاب فرد حتی از لحاظ شرعی نیز باید برای من حجت شود که شخص تواناتری وجود دارد.
وی  در ادامه گفت: من نمی گویم که تغییر داریم یا نه  و همچنین  به افرادی نیز که در رابطه با همکاری یا عدم همکاری به من مراجعه کرده اند پاسخ نداده ام و بناست که ارزیابی صورت گیرد. 
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه اخلاق در جامعه دارای اهمیت است، بیان کرد: هر مشکلی که در جامعه وجود دارد  ناشی ار بی اخلاقی ایست و باید اخلاق به جامعه برگردد.
وی درباره مدیران پروازی در استان گفت : مدیران و فرماندارنی  که هر چند هفته یکبار به شهر دیگری مسافرت می کنند را پروازی نمی دانم و البته نمی خواهم که از این افراد دفاع کنم اما برخی فرمانداران شهرستان های دیگر که خانواده هایشان ساکن اهواز هستند ، ساعت 2 عصر به اهواز برمی گردندکه من این کار را قبول نمی کنم ، لذا  فرمانداری که از طرف من منصوب می شود باید در محل کارش ساکن شود.  
شریعتی با اشاره به استفاده از کارشناسان در بخش های مختلف بیان کرد: کار باید کارشناسی باشد و از احزاب به عنوان کارشناسان سیاست باید استفاده گردد چرا که از مسائل مطلع و آگاهند. 
استاندار خوزستان افزود :  نظرات کارشناسان قومی بسیار موثر است و حرف همه اقشار جامعه و احزاب را باید شنید چرا که موجب کاهش خطا می گردد.
شریعتی درباره معضل بیکاری در استان خوزستان  نیز گفت : این مساله در دراز مدت حل می شود. لذا تلاش بنده  ایجاد فضا و بستری برای سرمایه گذاری در استان است که  باید شتاب یابد. لازم به ذکر است که   موانع نابه جای تولید و سرمایه گذاری  نیز باید رفع شود.
وی با اشاره به اینکه استاندار مجری سیاست های دولت و سیاست های منطقه ای منطبق بر سیاست های دولت است ،افزود : مدیران نیز باید این مسیر را طی کنند.
شریعتی  درباره بازدید های اخیرش اذعان کرد: دیدار من از بخش های مختلف به دلیل آگاهی یافتن از مسائل است .
وی با اشاره به مشکلات آب در استان خوزستان افزود: نظر من منطبق بر نظر دولت است و آقای روحانی گفته است که هیچ کس حق استفاده از  آب را جز برای شرب ندارد و این نظر درست  بوده و ما از حق مردم خوزستان دفاع می کنیم.
شریعتی درباره وضعیت  آموزش و پرورش استان گفت: در زمینه آموزش و پرورش نیز کارهای خوبی صورت گرفته و رتبه استان در کنکور به 21 رسیده است. همچنین جلساتی هر پنج شبه با مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان برای پیشرفت آموزش و پرورش  تدارک یافته است.
وی با اشاره به موضوع آسیب های اجتماعی گفت:  آسیب های اجتماعی یک موضوع ملی ایست و طی جلسه ای در حضور مقام معظم رهبری ،تصمیمات مهمی اتخاذ گردیده  و در استان های دیگر اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدواریم در استان ما نیز محقق گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار