امام جمعه موقت اهواز:
حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز گفت: برای توسعه و پیشرفت استان خوزستان همه اختلافات سیاسی را کنار گذاشته و تنها به پیشرفت استان فکر کنیم.
کد خبر: ۲۶۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 20 July 2016
وی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری استان خوزستان با اشاره به انتخاب یک خوزستانی به عنوان استاندار خوزستان از سوی دولت این انتخاب را یک فرصت برای استان دانست.

وی گفت: دکتر شریعتی استاندار جدید خوزستان فرزند این استان است و همه باید به او کمک کنیم تا نابسامانی های استان هر چه زودتر به سامان شود.

وی افزود: زمانی همه امکانات در استان خوزستان وجود داشت که می توانستیم به راحتی این استان را آباد کنیم اما نه تنها از آن استفاده نکردیم بلکه آن امکانات را هم فدای جاهای دیگر نمودیم.

حسن زاده توضیح داد: با همه سلیقه های سیاسی که وجود دارد همه اتفاق نظر داریم که مشکل اصلی استان مشکل بیکاری است و هر کسی که به ایجاد اشتغال کمک کند در واقع کمک بزرگی به استان کرده است.

وی گفت: اگر نرخ بیکاری در استان خوزستان را با دیگر استانها مقایسه کنیم با وجود این همه پتانسیل در استان استان از لحاظ بیکاری جزو استانهای نخست محسوب می شود که این زیبنده نیست.

او در ادامه با اشاره به مراسم اربعین و میزبانی استان خوزستان در این ایام گفت: سال گذشته مراسم اربعین حسینی به خوبی برگزار شد و همه مسئولان راضی از استان برگشتند.

وی افزود: اگر دولت زیر ساختها را در این زمینه تامین کند مردم برای برگزاری مراسم اربعین حسینی و میزبانی زائران حسینی در این استان سنگ تمام خواهند گذاشت.

حجت الاسلام حسن زاده مهمترین زیر ساخت برای برگزاری مراسم اربعین در استان خوزستان را بهبود بخشی وضعیت راه در دو مسیر اهواز - چذابه و خرمشهر- شلمچه دانست و گفت: امیدوارم با بهسازی این دو مسیر مراسم اربعین حسینی باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار