بسته خبری؛
بسته خبری "پربازدیدها" محبوب ترین و پربازدیدترین خبرهای یک هفته اخیر که توسط تابناک خوزستان منتشر شده اند را برای عموم مخاطبان قرار داده است.
کد خبر: ۲۶۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 20 July 2016
خوزستان رتبه 25 کشور در ضرب و جرح را دارد

برخلاف تصور افکار عمومی که گمان می کنند مردم خوزستان اهل نزاع هستند اما باید گفت که خوزستان رتبه 25 کشور از نظر ضرب و جرح را دارد. (جزئیات بیشتر)





حریق در منطقه جنگلی تمبی باغملک مهار شد + تصاویر

در این حادثه که منجر به از بین رفتن چند اصله درخت و چند هکتار از اراضی منطقه شد، متاسفانه بازهم کمبود امکانات مناسب برای مهار سریع آتش سوزی مشهود بود. (جزئیات بیشتر)





رئیس قرارگاه توانمندسازی محرومین شهرستان های مسجدسلیمان لالی، اندیکا و هفتکل منصوب شد

رئیس قرارگاه توانمندسازی محرومین شهرستان های مسجدسلیمان لالی، اندیکا و هفتکل با حکم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد. (جزئیات بیشتر)





سیاسی کاری آقای مدیرعامل بلای جان شرکت های دانش بنیان خوزستان

مدیرعامل پارک علم و فناوری استان خوزستان با غفلت از وظایف ذاتی خود به اظهارنظر درخصوص مسائل مختلف می پردازد؟! (جزئیات بیشتر)




وزارت نفت سیاست غلط استفاده از مدیران غیربومی در خوزستان را پایان دهد

از وزارت نفت می خواهیم نسبت به این سیاست غلط هرچه زودتر پایان دهد که این موضوع نیز یکی از عوامل افزایش نرخ بیکاری در استان است. (جزئیات بیشتر)




بخش فناوری اطلاعات یکی از مزیت های جدید خوزستان است

بخش فناوری اطلاعات یکی از مزیت‌های جدید خوزستان است و با برنامه‌هایی که داریم سهم استان در اقتصاد آی سی تی باید بیشتر شود. (جزئیات بیشتر)




مددجویان خرمشهری تسهیلات خوداشتغالی دریافت می کنند

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر گفت:مددجویان زیر پوشش حمایتی از اداره از تسهیلات خوداشتغالی کم بهره برخوردار می شوند. (جزئیات بیشتر)




تدوام گرانی مرغ در بازار اهواز؛ هر کیلوگرم 8550 تومان

سازمان صنعت، معدن و تجارت‌ خوزستان قيمت اقلام پر مصرف سبد خانوار در بازار اهواز در هفته ‌جاري تیرماه و نوسانات قیمتی این اقلام نسبت به هفته گذشته را اعلام كرد. (جزئیات بیشتر)




روند افزایشی دما در استان تا اواسط هفته آینده

ایذه و دهدز خنکترین و اهواز با 50درجه گرمترین شهراستان بوده همچنین تغییرات دمایی اهواز نیز بین 32 تا 50 درجه در نوسان است. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار