در این گور که در منطقه نهر مارد و 20 کیلومتری آبادان واقع است، اسکلت دو جمجه و مفصل استخوان انسان یافت شده است.
کد خبر: ۲۶۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 20 July 2016

روز گذشته ماموران اداره برق آبادان حین حفاری زمین به وسیله بیل مکانیکی در زمین های اطراف این شهر، چند تکه استخوان انسان را مشاهده کردند.

ماموران نیروی انتظامی پس از اطلاع از این موضوع در محل حاضر شدند و مشاهده کردند خانواده ای به همراه یک پتو و ظروف غذا زیر خاک مدفون شده اند.

کشف یک گور مجهول در آبادان/ زمان وقوع حادثه در دست بررسی + عکس

واژه گور دسته جمعی مناسب نیست

عزیزاله شهبازی فرماندار شهرستان آبادان در این خصوص به خبرنگار هورنیوز گفت: در این گور که در منطقه نهر مارد و ۲۰ کیلومتری آبادان واقع است، اسکلت دو جمجه و مفصل استخوان انسان یافت شده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه در گذشته این منطقه درگیر جنگ تحمیلی بوده است، احتمال دارد این گور مربوط به آن زمان باشد البته امکان رخداد یک جنایت نیز از دیگر احتمالات است.

فرماندار شهرستان آبادان با بیان اینکه اظهار نظر دقیق در این خصوص اکنون امکان پذیر نیست، تاکید کرد: تیم شناسایی و تفحص جنگ تحمیلی برای بررسی موضوع درحال اعزام به منطقه هستند.

شهبازی در پایان گفت: باتوجه به حساسیت موضوع و کشف دو اسکلت، نمی توان از واژه "گور دسته جمعی" در این خصوص استفاده کرد.


نمی توان اظهار نظر دقیق ارائه نمود

در همین زمینه سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این موضوع در دست بررسی توسط کارشناسان پزشکی قانونی است و نمی توان اطلاعات دقیقی در این خصوص بیان کرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه اسکلت انسان، پتو، قاشق و بشقاب، در این گور یافت شده است، این احتمال وجود دارد که موضوع مربوط که سالها پیش است.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: به دلیل اینکه مورد مفقودی در این منطقه گزارش نشده است، تا گزارش پزشکی قانونی نمی توان اظهار نظر دقیقی ارائه نمود.


منبع: تابناک
برچسب ها: گور آبادان ، آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار