کد خبر: ۲۶۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 21 July 2016
نمایش مینیون ها  به نویسندگی برایان لینچ و کارگردانی وحید فقیهی از اول مرداد به مدت بیست شب به روی صحنه می رود.

در این نمایش تنها از کارکترها استفاده میشود.

وحید فقیهی میگوید:این انیمیشن تولید سال 2016میلادی است و در طول نمایش تنها از شخصیت  های این انیمیشن  استفاده  میشود و کوچکترین برداشتی از قصه و یا دیالوگ های اصلی صورت نگرفته است.

این نمایش به موضوع خشکسالی و بحران های آب میپردازد.

فقیهی ادامه میدهد قصه ی نمایش را خودمان طراحی کرده ایم و داستان حول محور خشکسالی و بحران های آب میچرخد و مینیون ها درگیر قصه میشوند.

رعایت اصول اخلاقی و نوشتن نام صاحب اثر 

این کارگردان تئاتر میگوید:به هیچ عنوان از داستان های انیمیشن برایان لینچ استفاده نکرده ایم اما برای پایبندی به اصول اخلاقی نام نویسنده را نوشتیم صرفا به این دلیل که  بسیاری از دوستان ما که انیمیشن ها را کارگردانی میکنند و هیچ اسمی از صاحب اثر نمیبرند و اسم خودشان را به عنوان نویسنده مینویسند که این کار به هیچ عنوان اخلاقی و حرفه ای نیست.

کارکترها موقعیت ها را میسازند.

در انیمیشن بیشتر کارکترها هستند که موقعیت های انیمیشنی را میسازند و عملا داستان برای کودکان به اندازه ی شخصیت ها جذابیت ندارد.

برگزاری مسابقه ی داستان نویسی ویژه کودکان

فقیهی درمورد مسابقه ی داستان نویسی کودکان در حاشیه ی اجرای نمایش مینیون ها میگوید:برای شرکت در این مسابقه لازم است کودکان حتما نمایش را ببینند تا بتوانند از روی تصاویر و دیالوگ های نمایش داستان بنویسند.داستان ها توسط اساتید داستان نویسی داوری خواهند شد و در روز بیستم مرداد ماه همزمان با مراسم اختتامیه به سه داستان برگزیده جوایزی تعلق خواهد گرفت.

بزرگسالان هم میتوانند از دیدن این نمایش لذت ببرند.

این کارگردان اهوازی معتقد است چون کارکترها جهانی هستند  یک کودک دو ساله و یک انسان نود ساله میتوانند در کنار یکدیگر این کار را ببینند و لذت ببرند.

نمایش دیالوگ محور نیست.

نمایش مینیون ها دیالوگ محور نیست و دیالوگ ها بسیار محدود هستند و همه چیز بر پایه ی تصویر خواهد بود.

مینیون ها کاری است از انجمن هنرهای نمایشی اهواز که توسط گروه اسب وحشی از اول تا بیستم مرداد ماه  ساعت بیست  در تالار آفتاب به اجرا در خواهد آمد.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار