فرماندار رامشیر از افتتاح کلینیک ترک دخانیات در درمانگاه شماره یک این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 21 July 2016
سعید فیوضی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامشیر بر لزوم پیگیری و اجرای مصوبات شورای سلامت این شهرستان تاکید و اظهار کرد: مصوباتی که برای هر دستگاه به تصویب می‌رسد لازم‌الاجرا است و شهرداری رامشیر نیز باید مصوبات شورای سلامت را با جدیت اجرا نماید.

وی به افتتاح کلینیک ترک دخانیات در درمانگاه شماره یک رامشیر اشاره و ضرورت دارد شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان را از طرق مختلف به مضرات استعمال دخانیات به خصوص قلیان آشنا کنیم و این امر از وظايف كليه دستگاههای اجرایی شهرستان است.

فرماندار رامشیر در ادامه به کمپین "قلیان ها را گلدان کنیم" اشاره کرد و همه شهروندان را براي پيوستن به اين کمپین و كمك به اطلاع رساني وسيع پیرامون مضرات مصرف قليان درشهرستان دعوت کرد.

حبیب سیلاوی، رییس مرکز بهداشت رامشیر، نیز اظهار کرد:  برابرمصوبه شورای سلامت شهرستان، شهرداری مکلف شده بود که در یک بازه زمانی مشخص، نسبت به لایروبی و آهک پاشی جداول اقدام نماید ولی برابر بازدیدی که ازبرخی مناطق شهر انجام شد متاسفانه هیچگونه فعالیتی درخصوص لایروبی جداول و آهک پاشی انجام نشده است و اگر هم انجام شده است تاکنون هیچگونه مستندی به این مرکز ارائه نشده است.

وی در ادامه بر انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از ابتلا به  بیماری تب کریمه کنگو و تب مالت با توجه به شیوع آن در برخی مناطق استان تاکید کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار