استاندار خوزستان گفت: خدمات عمومی شهرداران استان رضایت‌بخش نیست و شهرداران باید در نوع خدمات خود تجدید نظر کنند.
کد خبر: ۲۶۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 21 July 2016

غلامرضا شریعتی بعد از ظهر امروز در چهارمین گردهمایی شهرداران استان خوزستان که به میزبانی شهردار شوش برگزار شد به انتقاد از عملکرد شهرداران استان خوزستان پرداخت.  

وی در این ارتباط با بیان اینکه وضعیت شهرهای استان در شأن استانی چون خوزستان نیست افزود: افکار عمومی کیفیت کار شهرداری‌ها را پایین می‌داند و این شرایط نوک پیکان انتقاد را متوجه شهرداران می‌کند.

استاندار خوزستان یادآور شد: انتظار می‌رود که شهرهای خوزستان با این جایگاه و موقعیت در کشور و با این درآمد سرشار، چارچوب‌ها و اسلوبی که شهر در آن قرار داده شده، چارچوب‌هایی علمی‌تر و کارشناسی شده‌تری باشد و هم نماد و ظاهر آن نمایی زیبنده‌تر و پرجذبه‌تری باشد.

شریعتی تصریح کرد: در این زمینه حوزه معاونت استانداری باید برنامه‌محوری را در شهر حاکم کند، در این صورت با رفت و آمد شهردار و شورا مشکلی متوجه اداره شهر نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداران در تحقق شعار رهبری «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» می‌توانند نقش اساسی را ایفا کنند، آنها می‌توانند با همکاری شوراها، با ایجاد جذبه، سرمایه‌گذاران را در حوزه‌های خدماتی، صنعتی و تولیدی جذب کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین در بحث گردشگری نیز اغلب شهرهای استان از حیث میراث فرهنگی و شرایط جغرافیایی دارای جاذبه هستند، اما متأسفانه در استان چنین استفاده‌ای از منابع نشده است.

شریعتی تصریح کرد: به‌طور جد از شهرداران استان خواستارم که در زمینه گردشگری داخلی و خارجی تلاش و اقدامات موثری انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار