خطیب نماز جمعه اهواز:
آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: پیشهاد بنده به مسئولین این است که دستگاه های زیر ربط، نظام نامه دقیقی درباره حقوق ها تعیین کنند تا در آینده شاهد این موارد نباشیم.
کد خبر: ۲۶۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 22 July 2016
آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بحث حقوق های نجومی اظهار کرد: باید خدا را شکر کرد که این موضوع معلوم شد که بعضی از حقوق بگیرها با توجیهات غلط، حقوق های عجیب و غریب گرفته اند.

وی افزود: در این خصوص لیست های زیادی نزدیک به هزار مورد از مراکز اقتصادی مانند بانک ها یافت شد.

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه دریافت حقوق های نجومی در شأن جمهوری اسلامی نیست، تصریح کرد: معلوم شد که نظام نامه جامع دقیقی در رابطه با پرداختی ها در کشور وجود نداشته است.

آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: پیشهاد بنده به مسئولین این است که دستگاه های ذیربط، نظام نامه دقیقی درباره حقوق ها تعیین کنند تا در آینده شاهد این موارد نباشیم.

امام جمعه اهواز در ادامه سخنان خود با اشاره به موضوع آب کارون اظهار کرد: باتوجه به اینکه در دوره اخیر بارندگی های خوبی داشتیم و باعث پُر شدن دریاچه های پشت سدها شده است، اما سازمان آب و برق اجازه اجرای بسیاری از برنامه های کشاورزی و شیلات را به دلیل کمبود آب نمی دهند.

وی افزود: برخی از کشاورزان عنوان کرده اند که سازمان آب و برق طلب مبالغ زیادی از آنها در ازای دریافت آب کرده است.

آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد:در شادگان نیز این مشکل وجود دارد که آب رودخانه جراحی به این شهرستان نمی رسد.

امام جمعه اهواز گفت: باتوجه به بارندگی های خوبی که داشتیم، درحال حاضر نیز با کمبود آب مواجه شدیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره بحث انتقال آب تصریح کرد: خیلی عجیب است برخی از مشاهیر کشور خواستار انتقال آب کارون به استانهای دیگر هستند.

آیت الله موسوی جزایری تاکید کرد: فرد فرد مرد و زن خوزستانی اجازه انتقال یک قطره از آب کارون را نخواهند داد.

وی در ادامه با اشاره به روز آموزش فنی و حرفه ای عنوان کرد: فنی و حرفه ای حرکت سازنده ای است، زیرا با آموزش به جوانان، می توان برای آنان کار پیدا کرد و به تدریج مشخص شد که مدارک لیسانس و فوق لیسانس دانشگاه آزاد برای جوانان ما کار ایجاد نمی کنند.

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد: آقایان از آن طرح های آنچنانی نگوید زیرا مردم ما هنوز با مشکلات ناشی از جنگ مواجه هستند و بسیاری از مرز نشینان ما به مناطق و منازل خود بازنگشته اند.

امام جمعه اهواز گفت: یکی از تدابیر برای کاهش بیکاری، آموزش فنی و حرفه ای است تا جوانان ما کننده کارها باشند.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با اشاره به انتشار سخنی به نقل از وی که "ریزگردها تبرکی هستند، زیرا از عتبات می آیند” اظهار کرد: این حرف جعلی کاملاً مضحک است و جعل کنندگان آن نیز آدم های احمقی بودند که فکر کرده اند مردم فریب این حرف ها را می خورند.

وی افزود: بنده تاکنون در خصوص ریزگردها تذکر داده ام و اکنون نیز به مسئول محیط زیست در این خصوص تذکر می دهم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار