استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در رشد و تعالی جامعه اعلام کرد: دستگاه های اجرایی استان باید مطالبات آموزش و پرورش را پرداخت کنند.
کد خبر: ۲۶۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 23 July 2016
غلامرضا شریعتی ضمن تاکید بر این نکته که دستگاههای اجرایی باید آموزش و پرورش را یاری دهند افزود: حمایت از آموزش و پرورش جزو اولویت های استانداری است.
وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی و فرمانداران بای
د با رضایت کامل مطالباتی که قانون مشخص کرده است را دنبال کنند زیرا این مطالبات حق فرزندان ماست که باید دنبال شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید در پرداخت درصد مصوب از درآمدهای خود به آموزش و پرورش پیشقدم شوند و حتی اگر آموزش و پرورش در این زمینه پیگیر نبود، خود دستگاه ها پیگیر پرداخت این مطالبات باشند.

وی ضمن اعلام حمایت از برنامه های آموزش و پرورش برای ارتقاء سطح علمی و همچنین رفاه فرهنگیان استان اظهار کرد: از فرمانداران می خواهم که کمک به آموزش و پرورش را جزو اولویت های خود قرار دهند.

شریعتی افزود: آموزش و پرورش نقش مهمی در توسعه ایفا می کند و اگر فرهنگ کارآفرینی در آموزش و پرورش به درستی نهادینه شود توسعه اشتغال و جامعه ای بدون افراد بیکار را به دنبال خواهد داشت .

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز پیشتر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وسعت و گستردگی این دستگاه اجرایی از لحاظ جمعیت تحت پوشش و فضاهای آموزشی گفت: وصول مطالبات از دستگاه هایی اجرایی در حال پی گیری است و امیدواریم با حمایت استاندار و تاکیدی که نسبت به این مساله دارند، بتوانیم مطالبات دو هزار میلیارد ریالی آموزش و پرورش از شرکت ها، کارخانجات ، شهرداری و دیگر دستگاه های اجرایی را وصول کنیم.

محمد تقی زاده با اشاره به صرف این دریافتی ها برای رفاه فرهنگیان ، بهبود شرایط فضاهای آموزشی و برنامه ریزی آموزشی افزود: البته بخشی از این مطالبات مربوط به سالهای 1371 تا الان است که تا کنون پرداخت نشده است.

وی گفت: برای دریافت تمام مطالبات نیاز به عزم استانی است که خوشبختانه استاندار خوزستان هم برای وصول آن اعلام حمایت کرده است تا سرعت آموزش و پرورش در استان شدت گیرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار