مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: نخستین مرکز فرهنگی هنری فراگیر کانون پرورش فکری خوزستان در اهواز افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۶۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 24 July 2016

غلامرضا شنبدی افتتاح نخستین مرکز فرهنگی فراگیر کانون پرورش فکری خوزستان در اهواز اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان 58 مرکز ثابت، سیار و پستی دارد و قرار است 5 مرداد با حضور مسؤولان کشوری و استانی اولین مرکز آن افتتاح شود.

وی با بیان این‌که با افتتاح مرکز فراگیر در شهرستان اهواز، کودکان و نوجوانان دارای معلولیت از نظر جسمانی، بینایی و شنوایی می‌توانند از این پس در فضایی استاندارد و مجهز به کتاب‌های صوتی و سایر امکانات سمعی و بصری ویژه از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استفاده ‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان خاطرنشان کرد: این مرکز با هدف برقرار کردن و رعایت عدالت اجتماعی نسبت به کودکان با شرایط خاص افتتاح خواهد شد و در آن کودکان و نوجوانان با شرایط ویژه در کنار دیگر همسالان خود این موقعیت را پیدا می‌کنند که در این مرکز از تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری، علمی و ادبی کانون بهره ببرند.

وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اهواز، 6 مرکز ثابت 4 سیار و یک کتابخانه پستی دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی نزدیک برقرار می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار