استاندار خوزستان از جذب منابع مالی ملی و استانی برای احداث و ساخت 28 مدرسه ابتدایی در شهرستان های اهواز، کارون و باوی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 02 August 2016
غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه ای با معاون وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پروش خوزستان گفت: با انعقاد اولین تفاهم نامه بین استانداری خوزستان و وزارت آموزش و پرورش، مبلغ ۱۲ میلیارد تومان از منابع مالی  ملی و ۱۲ میلیارد از منابع استانی برای احداث ۲۸ مدرسه شش کلاسه در مناطق محروم و حاشیه شهرستان های اهواز ، کارون و باوی اختصاص داده شد.

شریعتی با تاکید بر اهتمام استانداری برای رفع مشکلات آموزشی استان خوزستان افزود: پس از آن که مقرر شد روزهای پنجشنبه جلساتی برای پیگیری مشکلات آموزشی و پرورشی شهرستان در استانداری برگزار شود، در اولین جلسه مسائل شهرستان های لالی و حمیدیه بررسی شد.بررسی ها نشان داد که شهرستان لالی نیاز به یک مدرسه در مرکز شهر دارد که مجوز احداث آن را نیز گرفتیم.

وی تاکید کرد: هدف اصلی بهبود شاخص های آموزش و پرورش در مناطق است و شهرستان هایی که ارتقای رتبه داشته باشند، مورد حمایت قرار می گیرند.همچنین، شهرستان هایی که مشکلاتی دارند، برای رفع مشکلات آنها کوشش و پی گیری می شود.

گفتنی است ، نخستین تفاهم نامه عمرانی  بین استانداری خوزستان و وزارت آموزش و پرورش حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش، استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی مدارس،  برای احداث فضاهای آموزشی منعقد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار