کد خبر: ۲۷۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 07 August 2016
این هفته، 94 دقیقه گزارشگر تلویزیونی اصفهان به بدترین شکل ممکن اقدام به تخریب تیم اهوازی نمود. قهرمان فصل پیش که به لطف شادی های پس از گل عبدالله ویسی سرمربی فصل قبل خود بیشتر مورد عنایت آقای گزارشگر قرار میگرفت.

گزارشگر بازی نه در نقش و جایگاه خود بلکه همچون دشمنی قسم خورده قلب هواداران خوزستانی را بی رحمانه نشانه میگرفت و مدام از عباراتی چون:تیم استقلال خوزستان در حدواندازه ی قهرمانی نیست،این تیم حداکثر میتواند به رتبه ی پنجم یا ششم برسد،تیم کم بضاعت و کم تجربه ی اهوازی را نباید با سپاهان مقایسه کردو ...اعصاب خوزستانی ها را خرد میکرد.

آنچه بسیار عجیب می نمود اینکه گزارشگر بازی بدون در نظر نتایج بسیار ضعیف تیم اصفهانی در فصل قبل  مدام از سپاهان تعریف و تمجید میکرد و در مقابل هر چند لحظه یکبار هویت،اعتبار و ارزش استقلال خوزستان را به راحتی زیر سوال میبرد.آیا این رسم میهمان نوازی است؟!

چند سوال که قطعا ذهن هر بیننده ای را به خودش مشغول کرده است میپرسم!

اول_چرا و با چه هدفی گزارشگر مدام استقلال خوزستان را مورد هجمه قرار میداد؟!

دوم_ایا یک گزارشگر فوتبال این اجازه را دارد که به جای پرداختن به بازی به تخریب تیم حریف بپردازد؟!

سوم_آیا با دست خالی و با تکیه بر لیاقت جوانان بومی خوزستان به قهرمانی لیگ برتر رسیدن افتخارآمیزتر است یا کسب عناوین مختلف با صرف هزینه های میلیاردی  به جا و نابه جا از بیت المال ؟! آیا این انصاف است خوزستان با این همه ثروت و سرمایه این چنین تحقیر و داشته های تیم سپاهان به رخ کشیده شود؟!

آقای گزارشگر اگر استقلال خوزستان در حد و اندازه ی سپاهان عزیزتان نیست ما را ببخشید اما چگونه است که همیشه برای ادامه ی حیات تیم تان متوسل به سرمربی ها و بازیکن های استان ما میشوید ؟ چرا به هر قیمتی به دنبال جذب داشته های تیم های خوزستانی هستید؟!مگر نه اینکه همین عبدالله ویسی با حمایت هواداران و فرصت دادن های مدیران ما عبدالله ویسی شد؟!از خاطر نبرید که علاوه بر ویسی سه چهار بازیکن خوزستانی هم در تیم فعلی سپاهان حضور دارند و به راستی اگر قرار بود هر استانی با تکیه بر نیروهای خود پا به عرصه ی رقابت بگذارد اکنون وضعیت تیم های خوزستانی و اصفهانی به گونه ای بود که شما بتوانید اینطور فوتبال خوزستان را مورد تاخت و تاز قرار دهید؟!

از گفتن حرف هایتان هر هدفی که داشتید به گمانم به هدفتان رسیدید اما ما خوزستانی ها فصل قبل به همه ی ایران ثابت کردیم با دستان خالی هم میتوانیم افتخار آفرینی کنیم کاری که تاکنون نه تنها فوتبال اصفهان که هیچ تیم دیگری در ایران موفق به انجام آن نشده است.

ما با تکیه بر جوانان برومند خود و نه با پشتوانه ی بودجه های میلیاردی بازهم موفق خواهیم شد و بار دیگر اتحادمان را به همگان نشان خواهیم داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حاجي پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
با سلام و خسته نباشيد . ضمن عرض تبريك روز خبرنگار .
واقعا قلم و ديد ريز خانم نخلي جاي تقدير داره . در لحظات بازي كه ما محو نتيجه بوديم به خوب موردي اشاره فرمود .
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
قسمت جالب ماجرا این هست که گزارشگر بازی خوزستانی و ایذه ایی بوده و برادر مهرداد جماعتی کاپیتان فولاد میباشد،اصلا فراموش کرده کجایی هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار