نماینده مجمع طلاب استان خوزستان:
امام جمعه جایزان اظهار کرد:بخش جایزان استان خوزستان در اسف بارترین شرایط از نظر خطوط تلفن ثابت، اینترانت و اینترنت به سر می برد.
کد خبر: ۲۷۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 08 August 2016
 امام جمعه جایزان در گفتگو با خبرنگار اکونیوز در خصوص مشکلات مربوط به حوزه مخابرات بخش جایزان اظهار کرد: بخش جایزان در اسف بارترین شرایط از نظر خطوط تلفن ثابت، اینترانت و اینترنت به سر می برد.

محمدی فخر در ادامه افزود: وضعیت تلفن های ثابت در بخش جایزان، کابل پیکا را به جای کابل خاکی به متراژ دو کیلومتر در زیر زمین قرار داده اند که به علت ورود آب به این کابل فسیل و کلیه ی تلفن های سطح بخش جایزان نابود گردیده است.

لازم به ذکر است که در روستای اسلام آباد که دارای 200 شماره تلفن ثابت می باشد حتی یک شماره هم قابل استفاده نیست.

امام جمعه جایزان گفت: روستای ارمش که دارای 120 شماره تلفن ثابت می باشد فقط یک شماره تلفن آن قابل استفاده است.

وی تصریح کرد: روستای هفت تپه که دارای 70 شماره تلفن ثابت می باشد حتی یک شماره هم قابل استفاده نیست.

محمدی فخر افزود: روستای صفریه با دارا بودن 250 شماره حتی یک شماره هم در این روستا قابل بهره برداری نمی باشد.

وی اظهار کرد: روستای قلعه حمود که دارای 170 شماره تلفن ثابت می باشد متاسفانه باید گقت که حتی یک شماره موجود قابل استفاده نیست.

نماینده مجمع طلاب استان خوزستان خاطرنشان کرد: در مرکز شهر جایزان 600 شماره تلفن ثابت به مردم واگذار گردیده است که فقط به واسطه تلاش شبانه روزی سید ذکریای هاشمی کارگزار مخبرات بخش جایزان 200 شماره تلفن احیا گردیده است.

وی افزود: فقط 5 درصد از اینترنت ADSL دربخش جایزان قابل استفاده است. همچنین باید گفت اینترنت نسل سوم یا همان 3G در منطقه جایزان قابل استفاده نمی باشد. با توجه به دنیای پیشرفته امروزی که ثبت نام دانش آموزان مدارس از طریق اینترنت صورت می پذیرد و کلیه ی کارهای بانکی همگی بر مبنای اینترنت و اینترانت انجام می گیرد سفره استفاده از اینترنت و اینترانت در بخش جایزان فقط 5 درصد است.

محمدی فخر اذعان کرد: لذا از شرکت مخابرات خوزستان خواستاریم که زیان مالی وارد شده به مردم جایزان را پرداخت نمایند و خطوط تلفن های ثابتی که فقط نمایشی است و هیچگونه قابلیت بهره برداری ندارند جمع آوری کنند.

وی تصریح کرد: مردم بخش جایزان برای هر خط تلفن مبلغ 60 هزار تومان به حساب شرکت مخابرات خوزستان واریز نمودند که با یک حساب سرانگشتی می توان به مبلغ چند صد میلیونی دست خواهیم یافت که باید مسئولان این شرکت جوابگوی زیان و ضرر وارد شده به مردم این منطقه از استان باشند.

امام جمعه جایزان در ادامه تصریح کرد: حال که مدیران شرکت مخابرات خوزستان ادعا دارند که شرکت مخابرات خوزستان خصوصی است و ما هیچگونه هزینه ای در این رابطه برای بهبود و ارتقاء سطح خدمات انجام نمی دهیم تکلیف مردم چیست؟
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اشکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
حاج آقا توی اهواز که مرکز خوزستانه مخابرات خیلی جاهای شهر وامونده و کلی شاکی داره جایزون که جای خود داره. تلفن ما که مرکز شهر هستیم چهارماهه که به علت کابل برگردان قطع شده وکسی نیست جوابگو باشه مخابرات همه کاراشو محول کرده به پیمانکارایی که نه پول دارند نه کارگر...مخابرات فعلا همه تلاش خودشو گذاشته برای پول درآوردن و سرکیسه کردن مردم از طریق موبایل و اینترنت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار