توضیحات گزارشگر بازی استقلال خوزستان و سپاهان؛
اگر با گزارش خود، باعث رنجش برخی از هم استانی های عزیزم شده ام، صمیمانه عذرخواهی می کنم
کد خبر: ۲۷۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 09 August 2016
 دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب رقابتهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور، روز شنبه ۱۶ مردادماه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

اما پس از سوت پایان، حرف و حدیث هایی درباره نحوه گزارش این بازی در فضای مجازی به گوش رسید.

در همین زمینه علیرضا جماعتی گزارشگر این دیدارگفت: با خبر شدم که گزارش بازی مذکور حساسیت هایی بین هم استانی های عزیز ایجاد کرده است، لذا به احترام مردم فهیم و شریف خوزستان و به منظور رفع ابهام های احتمالی، لازم است نکاتی را بیان کنم.

وی افزود: اگر فیلم کامل بازی را کارشناسان به طور کامل تماشا نمایند، تائید خواهند کرد که بنده در طول بازی چندین بار به استعدادهای ناب فوتبال خوزستان و فوتبالیست پرور بودن باشگاه های خوزستانی اشاره کردم.

جماعتی ادامه داد: در این گزارش عنوان شد که استقلال خوزستان فصل گذشته، با دست خالی، تاریخ پر ابهت فوتبال استان را زنده کرده است، اما بدیهی است که عدالت حرفه ای می طلبید به بازی خوب سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر هم در این گزارش اشاره شود.

گزارشگر دیدار استقلال خوزستان و سپاهان عنوان کرد: تقبیح رفتار تماشاگرنماها وظیفه ذاتی هر گزارشگری است تا بدینوسیله حساب کار ناپسند آنان از تماشگران و علاقمندان واقعی و محترم فوتبال جدا شود، لذا اگر اشاره ای به تخریب صندلی های ورزشگاه شده، تنها با این هدف صورت پذیرفته است.

وی در پایان گفت: البته بنده اعتراف می کنم که باید در استفاده از بعضی کلمات وسواس بیشتری به خرج می دادم اما اگر با گزارش خود، باعث رنجش برخی از هم استانی های عزیزم شده ام، صمیمانه عذرخواهی می کنم و امیدوارم در فرصت های آتی این امر را جبران کنم.

منبع:هور نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار