نشست هم اندیشی نیروی انتظامی ، ائمه جماعات مساجد سطح منطقه ، عده ای ا ز شهروندان و شهرداری منطقه 8 اهواز شب گذشته در کلانتری 23 برگزار شد
کد خبر: ۲۷۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 10 August 2016
سرهنگ صفری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهواز با قدرداني از همراهي شهرداري ها با نيروي انتظامي افزود:  ارتقاء و حفظ امنيت موجود در شهر، رسالت بسيار سنگيني است و همه دستگاه هاي مختلف بخصوص مردم نقش اساسي دارند.

وي با بيان اينکه با تلاش شبانه روزي همه دستگاه هاي امنيتي در اهواز مشکل خاص ناامني نداريم تصريح کرد: خوشبختانه عليرغم ناامني در کشورهاي همسايه، امنيت بسيار پايداري در جمهوري اسلامي ايران حاکم است.

فرمانده انتظامي شهر اهواز در ادامه با بيان اينکه ارتباط گسترده با مردم وجه اشتراک نیروی انتظامی  و شهرداري بوده و خدماتي که اين دو سازمان به مردم ارائه مي دهند در خيلي از موضوعات مشترک است تصریح کرد: توفيق خدمتگزاري به مردم بزرگترين افتخار پليس است.

صفری وجه اشتراک ديگرنیروی انتظامی و شهرداري را پيشگيري از بعضي ناهنجاري هاي در سطوح جامعه بيان کرد و گفت: شهرداري توانسته در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي هم در بحث تبليغات و هم اطلاع رساني به مردم و افرادي که در معرض آسيب هستند کمک کند.

وي با تاکيد بر ايجاد فضايي شاد، مفرح و امن در پارک ها خاطر نشان کرد: اگر بستر لازم در پارک ها و مراکز تفريحي فراهم نشود که مردم اوقات فراغت خود را در آنجا بگذرانند بدون شک با توجه به گسترش فضاي مجازي شهروندان مجبورند براي سرگرمي  به سمت اين فضا بروند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی مشاور فرهنگی شهردار منطقه نيز در اين نشست با بيان اينکه تلاش نیروی انتظامی در تامين امنيت و انضباط شهري قابل تقدير است افزود: مجموعه نیروی انتظامی و شهرداري به يک سيستم رايانه شبيه است که در سه بخش سخت افزاري(اجرايي)، نرم افزاري(اجتماعي و فرهنگي) و کاربری(فرماندهي) فعاليت مي کنند که اگر خدشه اي به کار اين دو دستگاه وارد شود، سيستم دچار اشکال شده و خدمت رساني به مردم با چالش هاي جدي روبرو مي شود.

وي با بيان اينکه رابطه شهرداري و نيروي انتظامي رابطه اي دوسويه است، بيان داشت: هر چقدر تعامل و همکاري اين دو سازمان و همچنين همراهي دستگاه قضائي بيشتر باشد، بهره وري اين سيستم در جهت رفاه و آرامش و امنیت مردم بيشتر خواهد شد.

موسوی در پايان با اشاره به اينکه امروز شهرداري ها کار فرهنگي و اجتماعي انجام مي دهند، بیان کرد: اگر فرهنگ سازي انجام شود جرم و جنايت و بزه هاي اجتماعي نيز کمتر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار