مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان از استقرار نمودار جدید تشکیلاتی در شرکت متبوع خود خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 11 August 2016
محمد اسلامی درباره این تشکیلات اظهار کرد: ساختار سازمانی قبلی مربوط به 10 سال قبل بود و بدلیل افزایش حوزه فعالیت شرکت و اضافه شدن شبکه کرخه شمالی، تغییر نمودار سازمانی اجتناب ناپذیر بود.
وی مهمترین ویژگی نمودار جدید سازمانی را تجمیع و کوچک سازی واحدهای ستادی و توسعه عناوین شغلی بخش بهره برداری عنوان کرد و گفت: اغلب جایگاه های شغلی جدید بدلیل واگذاری شبکه آبیاری کرخه شمالی و گسترش حوزه فعالیت شرکت صورت پذیرفته است.
اسلامی، از تبدیل وضعیت شغلی 79 نفر از کارکنان بخش پیمانکاری نیز خبر داد و گفت: با موافقت سازمان آب و برق خوزستان به عنوان کارفرما و تصویب هیئت مدیره شرکت بیش از 20 درصد نیروهای پیمانی شرکت در نمودار جدید سازمانی شرکت به کار گرفته شدند. همچنین مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت بهره برداری شمال خوزستان از برگزاری نشست های متعدد مشورتی با واحدهای مختلف شرکت جهت اجرای نمودار جدید سازمانی خبر داد و گفت: احکام پرسنلی 130 نفر از کارکنان صادر شده است و روند تطبیق جایگاههای شغلی همچنان ادامه دارد.
"امیر وحیدپناه" تبدیل وضعیت بخشی از نیروهای پیمانی را در سه دهه گذشته بی سابقه توصیف کرد و افزود: این اقدام، افزایش انگیزه و بهره وری شغلی و نیز بهبود معیشتی کارکنان را در پی خواهد داشت.
شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان مدیریت شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی را با سطح زیر کشت بیش از 180 هزار هکتار بر عهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار