استاندار خوزستان شامگاه جمعه با حضور در منزل خانواده شهید حامد جرفی ، بخشدار هویزه در دوران دفاع مقدس ، از این شهید والامقام تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۷۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 13 August 2016
دکتر شریعتی  در این دیدار با اشاره به رشادتها و ایثارگری های شهید حامد جرفی در دوران دفاع مقدس و مقاومت ایشان در برابر دشمن متجاوز بعثی بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه شهید جرفی نقش فرماندهی دفاع از هویزه را بر عهده داشت افزود: با توجه به اینکه امسال ایشان به عنوان شهید شاخص کشوری در حوزه بسیج کارمندی معرفی شده است بر این اساس یادواره هایی در زمان های مختلف در هویزه و اهواز و تهران برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است شهید حامد جرفی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ابتدا به عنوان دبیر دینی، قرآن و زبان انگلیسی در هویزه مشغول شد و پس از مدتی به سمت بخشدار هویزه منصوب شد. با شروع جنگ تحمیلی شهید "حامد جرفی" برای دفاع از میهن اسلامی کمر همت بست و دوشادوش فرماندهان نظامی منطقه وارد کارزار شد و با بسیج عشایر و جوانان شهر هویزه، اولین هسته‌های مقاومت را در مقابل دشمن تا دندان مسلح تشکیل داد    

شهید جرفی در حین انجام وظیفه مورد اصابت خمپاره دشمن قرارگرفت که جهت درمان به تهران منتقل شد و بعد از مدت 2  ماه که در حالت اغماء بسر می‌برد، در تاریخ ١٧ دی ماه سال ٥٩ به فیض شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار