کانال غدیر به سمت تصفیه خانه آب شماره دو اهواز در شب گذشته ریزش پیدا کرده است و احتمال قطعی آب وجود دارد.
کد خبر: ۲۷۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 13 August 2016

معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب اهواز در گفتگو با خبرنگار تابناک درباره اطلاعیه قطعی آب این شرکت اظهار کرد: کانال غدیر به سمت تصفیه خانه آب شماره دو اهواز در شب گذشته ریزش پیدا کرده است و احتمال قطعی آب وجود دارد. 
سعید دشتی زاده افزود: البته تاکنون در هیچ یک از مناطق اهواز قطعی آب شرب اتفاق نیوفتاده است، اما امکان دارد  طی ساعات آینده این مشکل رخ دهد.  
وی بیان کرد: آب کانال غدیر از رودخانه کرخه تامین می شود و  به علت کیفیت، انرژی و دبی بالایی  که  نسبت به کارون دارد و  باید با آب آن  جایگزین گردد، لذا این  جابجایی منجر به اختلال در تامین آب می شود.  
 دشتی زاده  افزود:  شهروندان عزیز در کوی سپیدار،  کوی باهنر و رسالت، مناطق آخر آسفالت و پردیس، احتمالا دچار کم فشاری، و در بعضی  از ساعات  روز دچار افت فشار و قطعی آب خواهند شد. لذا لازم است برای جلوگیری از کمبود آب اقدام به ذخیره سازی نمایند. 
معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب اهواز  خاطر نشان کرد: همشریان عزیز در صورت ایجاد مشکل تامین آب، از طریق سامانه 122 تماس حاصل نمایند تا همکاران با ارسال  تانکر، آب مورد نیاز را تا پایان قطعی فراهم کنند.  
وی در رابطه با زمان رفع این مشکل افزود: در حال حاضر نمی توان در این باره  اظهار  نظر کرد و باید معاونت آبرسانی سازمان آب و برق اعلام کند که چه زمانی تعمیر کانال به پایان می رسد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار