هر روز در چندین نقطه از شهر، لوله های آب دچار شکستگی می شود و آسفالت معابر و کوچه ها را تخریب می کند.
کد خبر: ۲۷۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 13 August 2016
 شهردار شادگان درباره این مشکل  گفت: شکستگی لوله های آب شرب، همچنین فوران فاضلاب در معابر خسارت‌های فراوانی متحمل شهرداری این شهر کرده است.

حسن مزبانی پور اظهار کرد: هر روز در چندین نقطه از شهر، لوله های آب دچار شکستگی می شود و آسفالت معابر و کوچه ها را تخریب می کند.

وی افزود: شهرداری برای بهسازی و آسفالت معابر متحمل هزینه های هنگفتی می شود اما پس زدگی فاضلاب و شکستگی لوله های آب در معابر، تخریب و خسارت‌های فراوانی را سبب می شود و علاوه بر این بهداشت شهر و شهروندان با مشکلاتی همراه خواهد شد.

شهردار شادگان تاکید کرد: این امر به عنوان یک معضل جدی، زیبایی و بهداشت شهر را به خطر انداخته و شهروندان را به شدت نگران کرده است.

وی اضافه کرد: وجود چنین مواردی علاوه بر ایجاد مشکل برای مردم، خرابی آسفالت و بدبینی نسبت به دستگاه‌های مربوطه را نیز ایجاد می‌کند.

مزبانی پور یادآور شد: شکستگی لوله های آب و فوران فاضلاب در معابر شهر شادگان عامل تخریب تأسیسات شهری است که به بخش زیرسازی و آسفالت خیابان ها نیز خسارت وارد کرده است  کهاداره آبفای شادگان به تنهایی و بدون تخصیص اعتبار ملی یا استانی جهت تعویض شبکه فرسوده و همچنین لایروبی خطوط و خرید برخی تاسیسات مکانیکی توانایی حل این مهم را ندارد.

شهردار شادگان با بیان اینکه عمران و آبادانی شهر مستلزم تعامل بین دستگاه‌های خدمات رسان است، بیان کرد: امید است زمانی شاهد تعامل بیشتر نهادها با شهرداری در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و کاهش آسیب‌دیدگی در تأسیسات شهری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار