در حالی که در چنین مواردی مدیران می توانند با ارائه جوابیه و پاسخ، فضای گفتگو و نقد را رسمیت بدهند و پاسخی مناسب و درخور را به مخاطبان ارائه کنند معلوم نیست چه مسائلی وجود دارد که یک مدیر روشی دیگر را برمی گزیند و با اعمال فشار و یا از طریق برخی پیغام و پسغام ها برای ایجاد فشار بدنبال حذف یک مطلب وارد می شود
کد خبر: ۲۷۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 14 August 2016
امروز و در پی انتشار گزارشی انتقادی در خصوص یکی از صنایع، برخی افراد در تماس هایی با مدیر تابناک خوزستان، ضمن برخی تهدیدها خواهان حذف یکی از مطالب منتشره در سایت شدند ضمن آنکه شاهد برخی پیگیری های غیرمتعارف در این زمینه نیز بوده ایم.

متاسفانه به نظر می رسد برخی افراد سعی دارند بجای پاسخگویی نسبت به انتقادات و پرسش هایی که از آنان و مجموعه تحت مدیریت شان وجود دارد به فشار و...رو بیاورند حال آنکه رسالت حرفه ای سایت ها و رسانه ها ایجاب می کند تا آنها نقدها و پرسش های خود را در فضایی آزاد مطرح و اصول حرفه ای کار رسانه و روابط عمومی نیز بر پاسخگویی دستگاهها، شرکت ها و مدیران آن صحه می گذارد.

در حالی که در چنین مواردی مدیران می توانند با ارائه جوابیه و پاسخ، فضای گفتگو و نقد را رسمیت بدهند و پاسخی مناسب و درخور را به مخاطبان ارائه کنند معلوم نیست چه مسائلی وجود دارد که یک مدیر روشی دیگر را برمی گزیند و با اعمال فشار و یا از طریق برخی پیغام و پسغام ها برای ایجاد فشار بدنبال حذف یک مطلب وارد شود.

ما به رسالت حرفه ای خود معتقدیم و نه تعریف و تمجیدهای بی دلیل را پیشه خواهیم کرد و نه در برابر شفاف سازی و پاسخ های مستدل و منطقی، اصرار بر زیرسوال بردن عملکردها خواهیم نمود اما تردیدی نیست که با اصول و باورهای حرفه ای ما نیز سازگار نخواهد بود که با اعمال فشار و یا چند تماس، دست از نقادی و پرسشگری برداریم.

امیدواریم همه مسئولان و مدیران استان به این باور برسند که فضای نقد و پرسش بسود توسعه و پیشرفت استان است و فضای گفتگو و دیالوگ سازنده را فراهم آورند و تلاش کنند با ایجاد فضایی سازنده، نسبت به انتقادات و پرسش ها، پاسخی درخور و شایسته ارائه کنند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اکسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
تشکر از تابناک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
درود بر شما
شیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
وقتی که به رسانه خوبی مثل شما رحم نکنند حالا حساب کنید در خود شرکت چه خبر است؟اصلا ترس از بابت چه چیزی باعث می شود که شما رو تهدید بکنند؟ترس از واقعیت؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار