مدیر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح 19 پروژه با اعتبار بیش از 23 میلیارد تومان و اشتغال زایی 493 نفر به صورت مستقیم به مناسبت هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 15 August 2016

پوریا دشتی زاده مدیر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: پروژه هایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسند، در حوزه راه روستایی هستند و کمک شایانی به تردد مردم در این محورها می کنند و ان‌شاالله شاهد افزایش رفاه مردم در جاده ها و کاهش تصادفات باشیم.

وی افزود: پروژه بهسازی و روکش آسفالت جاده کادوسه با اعتبار 500 میلیون تومان در مسجدسلیمان که از سال 94 آغاز شده بود، اکنون به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است و موجب اشتغال زایی 15 نفر در این شهرستان شده است. همچنین پروژه آسفالت آنتنی های چهار بیشه – تل‌بمن با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان و با اشتغال زایی 25 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

دشتی زاده بیان کرد: پروژه بهسازی و آسفالت جاده گاو خفته به چشمه زالوک با اعتبار بیش از 600 میلیون تومان و با اشتغال‌زایی 15 نفر به صورت مستقیم در شهرستان اندیکا تکمیل شده است و در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد. پروژه بهسازی و آسفالت جاده شلال کرتز با اعتبار بیش از 500 میلیون تومان و اشتغال زایی 15 نفر، یکی دیگر از پروژه هایی است که در این هفته افتتاح می شود.

وی گفت: احداث جاده روستایی خنگ اژدر نوروزی به پیر محمود در شهرستان ایذه با اعتبار بیش از 400 میلیون تومان از منابع استانی و اشتغال زایی 12 نفر که از سال 94 آغاز شده بود، به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری می باشد. همچنین پروژه آنتنی های ایذه با اعتبار حدود یک میلیارد تومان و اشتغال زایی 20 نفر در این شهرستان تکمیل شده است و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

دشتی زاده عنوان کرد: بازسازی و روکش آسفالت جاده گرگر – گمبرون با اعتبار بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان در شهرستان ماهشهر با اشتغال زایی 25 نفر به پایان رسیده است و افتتاح می‌شود. مرمت و بهسازی جاده آنتنی ماهشهر با اعتبار 400 میلیون تومان و اشتغال زایی 15 نفر یکی دیگر از پروژه‌هایی است که به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود.

وی ادامه داد: پروژه بهسازی و آسفالت حیاویه – فضله جامع – صحینیات – جلوه در شهرستان اهواز با اعتبار بیش از دو میلیارد و 100 میلیون تومان و اشتغال زایی 40 نفر تکمیل شده و آماده بهره برداری است. همچنین پروژه بهسازی و آسفالت جاده حلاف 1،2 و 3 در اهواز با اعتبار بیش از 700 میلیون تومان و اشتغال زایی 15 نفر برای افتتاح در هفته دولت تکمیل شده است.

دشتی زاده بیان کرد: بهسازی و آسفالت راه روستایی شریعتی در دشت آزادگان با اعتبار حدود 5 میلیارد تومان و اشتغال زایی 70 نفر به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است. همچنین جاده منصوره در شادگان با اعتبار بیش از 6 میلیارد و 200 میلیون تومان از منابع ملی آماده افتتاح در هفته دولت است.

مدیر راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان خاطر نشان کرد: احداث جاده آنتنی روستای عوج آلبوحیه – نهر حملیه – نهر آلبوسید حمید در آبادان، احداث جاده آنتنی روستای فیه – دریعات در آبادان، آنتنی های بخش مرکزی مشراگه در رامشیر، احداث میانبر صیدون به هپرو در باغملک، بهسازی و آسفالت راه روستایی سید شریف – سید سلطان و احداث راه روستایی ثدین 4 در باوی از دیگر پروژه های حوزه راه روستایی است که در هفته دولت در خوزستان به بهره‌برداری می رسند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار