به‌ زودی با همکاری مسؤولان استانی، پارک ساحلی و گردشگری در حاشیه رودخانه علاء این شهر احداث می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 15 August 2016
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌ زودی با همکاری مسؤولان استانی، پارک ساحلی و گردشگری در حاشیه رودخانه علاء این شهر احداث می‌شود.

اقبال محمدیان رامهرمز اظهار کرد: با توجه به موقعیت خوب رامهرمز از لحاظ ایجاد محیط‌های گردشگری و توانمندی‌های این شهرستان می‌توان با همکاری مسؤولان استانی و شهری، محیط‌های تفریحی خوبی برای مردم ایجاد کرد.
وی ادامه داد: با نظر به مواصلاتی بودن این شهر و اتصال آن به چند استان، حاشیه رودخانه علا رامهرمز بستر مناسبی برای توسعه گردشگری و جذب گردشگر است.
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظر به درخواست شهرداری رامهرمز و تأکید بر ایجاد فضای سبز، استخر روباز، سالن‌های ورزشی، مجتمع تفریحی و گردشگری در حاشیه رودخانه علا، امید است که این طرح هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.
وی افزود: قبلاً نیز پیگیری‌هایی از سوی شهرداری صورت گرفته و موافقت اولیه واگذاری اخذ شده است که نیاز به پیگیری مجدد دارد.
محمدیان ضمن تأکید بر همکاری مسؤولان استانی اذعان داشت: خواستار همکاری بیشتر اداره منابع آب‌های زیرزمینی و اداره منابع طبیعی و سایر دستگاه‌های مرتبط هستیم.
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در پایان گفت: در همین رابطه برای تأمین منابع مالی و واگذاری قطعی زمین مکاتبه کتبی با استاندار و اخذ موافقت صورت گرفته است و امیدواریم با همکاری‌های مسؤولان استان بتوانیم کلنگ احداث این طرح مهم را به‌زودی به زمین بزنیم.



منبع: فارس
برچسب ها: پارک ، ساحلی ، گردشگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار