عضو شورای شهر رشت خبر داد:
خانه تئاتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در خیابان سعدی بزودی افتتاح می‌شود .
کد خبر: ۲۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 26 April 2015
خانه تئاتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در خیابان سعدی بزودی افتتاح می‌شود .

به گزارش تابناک گیلان، با کوشش فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت و پیگیری‌های انجمن نمایش و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بزودی خانه تئاتر در این شهر افتتاح می‌گردد.

انجمن نمایش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در نشست مشترکی با فاطمه شیرزاد نماینده شورای شهر در این سازمان به بیان خواسته‌های هنرمندان تئاتر پرداختند.

در این نشست با امضای صورتجلسه‌ای تعهد شد پلاتوی نمایش سازمان مجهز به نور حرفه‌ای و اتاق فرمان و آگوستیک صدا و جایگاه مخاطبین تجهیز گردد.

اما مهمترین نتیجه این نشست، اتفاق مهم سال برای اهالی تئاتر بود که مصوب شد یکی از املاک شهرداری رشت در مرکز این شهر به عنوان خانه تئاتر در اختیار انجمن نمایش سازمان فرهنگی ورزشی قرار گیرد. از این رو با پیگری مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و عضو شورای شهر خانه‌ای در خیابان سعدی جنب کلیسا به سازمان فرهنگی ورزشی واگذار شد تا به عنوان خانه تئاتر رشت تبدیل شود.

بزودی این خانه به دفتر انجمن نمایش و پس از انجام عملیات عمرانی به دو پلاتو برای اجرا و تمرین نمایش، موزه تئاتر، ایجاد کانون‌های تخصصی نمایشنامه نویسی و کارگردانی، ایجاد بایگانی و آرشیو فیلم و عکس، انبار دکور و آرشیو لباس و … مجهز می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با جدیت کارهای نقل و انتقال این ملک از شهرداری به سازمان فرهنگی و انجمن نمایش را دنبال می‌کند تا انشاءالله با جشن اردیبهشت تئاتر این خانه افتتاح گردد. همچنین بزودی عملیات عمرانی برای ساخت پلاتو و موزه و… آغاز می شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار