معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آتش‌سوزی یکی از اتاقهای هتل «مضیف الحسن» به عنوان محل اقامت زائران ایرانی در شهر نجف اشرف گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی به موقع مهار شد و تمامی زائران ایرانی در سلامت کامل هستند.
کد خبر: ۲۷۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 16 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره جزئیات آتش‌سوزی هتل«مضیف الحسن» در نجف اشرف که محل اقامت زائران ایرانی است، اظهار کرد: شامگاه دوشنبه، آتش‌سوزی مختصری در یکی از اتاقهای زائران بر اثر اتصالی برق به‌ وجود آمد اما این حادثه به سرعت مهار شد.

وی ادامه داد: تعدادی از زائران مستقر در هتل به دلیل دود گرفتگی دچار تنگی نفس و مصدومیت شدند که به‌صورت سرپایی توسط پزشکان مورد مداوا قرار گرفتند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد:‌ خوشبختانه این آتش‌سوزی مختصر به موقع توسط آتش‌نشانان مهار شد و تمامی زائران مستقر در هتل«مضیف الحسن» در سلامت کامل هستند؛ وضعیت هتل نیز پس از چند ساعت به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش تسنیم، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نیز علت این حادثه را اتصالی برق عنوان کرد و گفت: با امدادرسانی به موقع جمعیت هلال احمر، حال تمامی مصدومان بعد از درمان سرپایی مطلوب است.

جمعی از زائران کاروانهای ایرانی استانهای قم و هرمزگان در حال حاضر در هتل «مضیف الحسن» نجف اشرف حضور دارند و وضعیت هتل نیز در شرایط عادی قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار