ضرورت دارد تا شهرداری با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری متکدیان اقدامات لازم را انجام دهد.
کد خبر: ۲۷۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 16 August 2016
فرماندار شهرستان شوش با اشاره به ضرورت جمع آوری متکدیان داخلی و همچنین متکدیان اتباع بیگانه از سطح خیابان ها و معابر شهری گفت: ضرورت دارد تا شهرداری با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری متکدیان اقدامات لازم را انجام دهد.


"رضانجاتی" فرماندار  شهرستان  شوش در نشست ستاد ساماندهی امور شهری شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: ستاد ساماندهی امور شهری از زمان تشکیل ،تمام تلاش خود را در جهت به حداقل رساندن مسائل شهری و مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت های شهرستان انجام داده است.

"نجاتی" با بیان این مطلب که هیچ فاصله ای بین مردم و مسئولین نیست گفت: مسئولین از جنس خود مردم هستند و مشکلات مطرح شده از سوی مردم، توسط مسئولین به صورت مستمر در حال پیگیری است.

فرماندار شهرستان شوش از تلاش های صورت گرفته در رابطه با ساماندهی مناطق حاشیه ای و محروم شهر تقدیر کرد وگفت: موضوع آسفالت، روشنایی ، بهداشت و فضای سبز یکی از نیازها و اولویت های خدمت راسانی به این مناطق می باشد که باید در دستور کار شهرداری و ادارات مربوطه قرار گیرد.

وی بر روشنایی خیابان های اصلی و همچنین منازل کوی مهر بخصوص مساکن هفت هکتاری جنب سیلو تاکید کرد وگفت: اداره برق نسبت به انجام روشنایی و اصلاح و تعمیر مناطقی که از نظر روشنایی با مشکل مواجهه هستند اقدامات لازم را انجام دهد.

"نجاتی"خواستار نظارت بهداشتی بر اصناف و نانوایان شد و گفت: مرکز بهداشت با همکاری اداره صنعت،معدن وتجارت ضمن تشدید بازرسی ها بر فروشندگان مواد غذایی و قصابان نظارت جدی را به عمل آورند.

وی با اشاره به وجود پدیده دست فروشی در سطح شهر بر ضرورت ساماندهی دست فروشان با همکاری شهرداری،راهنمایی و رانندگی و عوامل انتظامی تاکید کرد وگفت: با توجه به اینکه زیرساخت های لازم برای ساماندهی دست فروشان آماده شده است این موضوع در اسرع و قت انجام شود.

فرماندار شهرستان شوش به تعیین تکلیف پارک بانوان (حجاب) اشاره کرد و از شهرداری شوش خواست تا در جهت اداره ی این پارک به دست بانوان و همچنین ایجاد اشتغال برای  بانوان اقدامات لازم را انجام دهد.

ساماندهی دست فروشان،جمع آوری متکدیان،روشنایی معابر اصلی و فرعی، توجه به ساماندهی پارک های سطح شهر،هرس درختان و آسفالت خیابان ها از مهمترین موارد مورد اشاره در ستاد ساماندهی امور شهری شوش بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار