ممنوعیت تردد کامیون‌های بالای 10 تن در محور اندیمشک – پل‌زال از 15 مردادماه آغاز شده است و پس از پایان هفته دولت، کامیون‌هایی که از این مسیر عبور کنند، جریمه خواهند شد.
کد خبر: ۲۷۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 17 August 2016
پیمان جهانگیری اظهار کرد: طبق مصوبه شورای ترافیک استان، به سه دستگاه اجرایی راه و شهرسازی،‌ پلیس راهور و اداره حمل و نقل پایانه‌ها ابلاغ شده تا پیگیر این مصوبه باشند و از راه‌های مختلف به رانندگان ماشین‌های سنگین اطلاع‌رسانی کنند تا از این محور تردد نکنند.
 
وی افزود: از نظر قانون باید تمام به رانندگان کامیون‌های بالای 10 تن پیامک داده شود تا از این موضوع باخبر شوند و نادانسته با حضور در این جاده، جریمه نشوند.
 
جهانگیری تصریح کرد: پلیس راهور استان، اداره‌کل راه و شهرسازی و اداره‌کل پایانه‌ها در حال اطلاع‌رسانی این موضوع از طریق پیامک، تبلیغات جاده‌ای و صدا و سیما هستند تا رانندگان از این موضوع مطلع شوند و جریمه ای شامل حال آن‌ها نشود.
 
وی گفت: این ممنوعیت از 15 مردادماه آغاز شده اما به دلیل آنکه شاید برخی از رانندگان از این مسأله باخبر نشده باشند، قرار است تا پایان هفته دولت جریمه‌ای برای  رانندگانی که از این محور عبور می‌کنند، در نظر گرفته نشود.
 
جهانگیری با اشاره به مسیر جایگزین این محور، عنوان کرد: از این پس رانندگان کامیون‌های بالای 10 تن باید به جای عبور از محور اندیمشک – پل‌زال، از اتوبان جدید اندیمشک – خرم‌آباد تردد کنند.
 
وی ادامه داد: این ممنوعیت تردد به دلیل کاهش تصادفات و تلفات جانی جاده قدیم اندیمشک – پل‌زال در نظر گرفته شده است. همچنین به دلیل قدیمی بودن این محور، نیاز به بهسازی نیز احساس می‌شود که باید عملیات آن اجرایی شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ممنوعیت ، کامیون ، تردد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار