ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات موفقیت آمیز سه سوداگر مرگ را دستگیر کردند.
کد خبر: ۲۸۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 20 August 2016
سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان ماهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی فروشنده مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دو سوداگر مرگ را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار ۳۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و دو متهم دستگیر شده را با منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی کردند.

صالحی در ارتباط با کشف مواد مخدر در اهواز بیان کرد: ماموران پلیس عملیات شهری مبارزه با مواد مخدر استان با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر اهواز مطلع و موضوع را به منظور دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به شناسایی محل اختفای باند قاچاقچی مواد مخددشدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات موفقیت آمیز سه سوداگر مرگ را به هویت های (م.ش)، (ف.ش) و (م.ح) در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ دستگیر شده موفق به کشف مقدار ۳۹ کیلو و ۱۴۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه شدند.

صالحی در پایان، با اشاره به اینکه در این زمینه یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف شد، گفت: سوداگران مرگ با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.


برچسب ها: تریاک ، ماهشهر ، کشف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار