معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:
به اشتغال مولد توجه ویژه ای شود و بنگاه های اقتصادی خوزستان و کارآفرینان مورد حمایت جدی قرار گیرند زیرا باید گفت تولید اشتغال مولد کار ویژه ای می طلبد که امیدواریم این مهم به خوبی محقق گردد.
کد خبر: ۲۸۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 20 August 2016

فرج الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استاندر خوزستان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: استان خوزستان استان حساسی است و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مسئولیت های گسترده ای در کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این استان برخوردار است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندر خوزستان در ادامه افزود: تنظیم روابط کار از مهمترین وظایف این اداره به شمار می آید. این استان به دلیل دارا بودن صنایع بزرگی نظیر نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین وجود بنگاه های اقتصادی بزرگ، موسسات وانجمن های کارآفرینی و تشکل های بزرگ کارفرمایی و کارگری از حساسیت ویژه ای در زمینه کار و کاریابی برخوردار است و هر شخصی که مسئولیت صدارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را می پذیرد باید به اهمیت این موضوع توجه لازم را داشته باشد.

خبیر در ادامه اذعان کرد: با توجه به اینکه در طول این چند سال کشور و به خصوص استان خوزستان در شرایط رکود اقتصادی به سر می برد اما الحق والانصاف مجموعه کارگری استان خوزستان شرایط آرامی را طی کرده است که این موفقیت مرهون مدیریت خوب این مجموعه جناب آقای هوشمند صفایی می باشد. 
 
وی در ادامه خطاب به محمد پور مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: مدیریت جدید این مجموعه باید در خصوص اشتغال و رفع موانع بیکاری در استان پیگیری های لازم را مبذول دارد و کار را با جدیت دنبال نماید و طرح ها و برنامه های مناسبی را در جهت اشتغالزایی ارائه کند.

 وی همچنین بر تداوم و حفظ موقعیت های شغلی فعلی تاکید نمود و اذعان داشت: شناسایی فرصت های شغلی و استفاده صحیح از افراد مستعد و توانمند سرلوحه این مجموعه قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندر خوزستان افزود: به اشتغال مولد توجه ویژه ای شود و بنگاه های اقتصادی خوزستان و کارآفرینان مورد حمایت جدی قرار گیرند زیرا باید گفت تولید اشتغال مولد کار ویژه ای می طلبد که امیدواریم این مهم به خوبی محقق گردد.     


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار