ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان دزفول در بخش های مختلف در نشستی با حضور سرمایه گذاری از کشور اوکراین در محل فرمانداری ویژه این شهرستان بررسی شد.
کد خبر: ۲۸۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 21 August 2016
در این نشست سرمایه گذار اوکراینی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و چغندرقند اعلام کرد و در این راستا میزان قند و تناژ چغندر در هکتار ، قیمت ، سودآوری و موقعیت جغرافیایی دزفول مورد بحث قرار گرفت.

فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در این نشست بیان داشت:این شهر به دلیل وجود آب و خاک حاصلخیز قادر به تولید سالیانه 2 میلیون تن محصول کشاورزی و 50 هزار تن مرکبات است که در نوع خود بی نظیر است.

آصفی با اشاره به تلاش فرمانداری دزفول برای جذب سرمایه گذار گفت:با تامین زیر ساخت لازم امکان سرمایه گذاری بخش خصوصی در دزفول فراهم شده است که اجرای این طرح ها نقش مهمی در شکوفایی بخش صنعت و کشاورزی و نیز ایجاد فرصت های شغلی در شمال خوزستان دارند.

وی به رقم بالای سپرده گذاری مردم دزفول در بانک ها نیز اشاره کرد و گفت:سپرده بانکی مردم دزفول بیش از 300 هزار میلیارد ریال می باشد این درحالی است که کل اعتبار عمرانی کشور پارسال 200 هزار میلیارد ریال بوده است لذا این سپرده در نوع خود بی نظیر است اما باید در راستای تولید و اشتغال بکار گرفته شود.

لازم به ذکر است، 120 نوع محصول مختلف در شمال خوزستان کشت و تولید می شود و سالانه 2 میلیون تن محصول صیفی ، سبزی و غلات در دزفول تولید می شود ضمن اینکه به دلیل ظرفیت بالای بازار این شهرستان چهار میلیون تن محصول از شهرهای شمال خوزستان نیز در بازار میوه و تره بار دزفول معامله می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار