استاندار خوزستان:
اشتغال و سرمایه گذاری در واحدهای کوچک و متوسط ثمردهی بیشتری دارد.
کد خبر: ۲۸۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 23 August 2016
استاندار خوزستان در مراسم افتتاح کارخانه آرد غنچه اظهار کرد: من حمایت کامل خود را از بازیابی دوباره و راه اندازی کارگاه ها و واحدهای صنعتی که بنابه دلیلی ازجمله مشکلات ارزی و شرایط اقتصادی بد حاکم بر کشور و تحریم های ظالمانه  از کار افتاده اند، اعلام میکنم تا شاهد اشتغال مولد،تولید بیشتر و بالارفتن تولید نا خالص ملی و رفاه در استان خوزستان باشیم.
غلامرضا شریعتی افزود: تمامی این واحدها موجب ایجاد اشتغال بزرگ در کشور می شوند و همچنین  اشتغال و سرمایه گذاری در واحدهای کوچک و متوسط ثمردهی بیشتری دارد.
وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری امر بسیار مهمی است، اظهار کرد: آنچه که باعث اشتغالزایی بیشتر میشود صنایع پایین دستی و کوچک است که باید مورد حمایت قرارگیرد.
استاندار خوزستان تصریح کرد: خوزستان یکی از صنعتی ترین استان های کشور محسوب می شود اما نرخ بیکاری درآن بالاست به گونه ای که دومین استان از لحاظ بیکاری در کشور است چرا که صنایع پایین دست، کوچک و متوسط که اشتغالزایی را به همراه دارند یا ایجاد نشده اند یا با سنگ اندازی های زیاد در نیمه راه متوقف شدند و این موجب یاس  سرمایه گذار نسبت به ادامه کار می گردد. 
وی افزود: یکی از موانع تولید در استان خوزستان کسب مجوز است و مسئولین محلی استان باید متوجه چنین مسائلی باشند و موانع را برای سرمایه گذار تسهیل کنند. 
شریعتی تاکید کرد: مانمی خواهیم منافع مالی کشور به خطر بیفتد اما سنگ اندازی های بی مورد نیز نباید وجود داشته باشد تا شاهد افزایش سرمایه گذاری در استان بوده وعقب ماندگی ها در خوزستان به ویژه در صنایع کوچک و متوسط جبران شود.
استاندار خوزستان افزود: زنجیره تولید در صنایع استان خوزستان کامل نیست ازاین رو برای تکمیل زنجیره، تولیدات به دیگر استان های ارسال می شود .
وی خاطر نشان کرد: باید به دنبال ایجاد امنیت پایدار باشیم و بپذیریم امنیت تنها با نیروی انتظامی ایجاد نمی شود و با ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی می توان امنیت پایدار را ایجاد کرد. همچنین باید مسائل دانش بنیان را دراستان گسترش داد تا زمینه برای سرمایه گذاری بیشتر و امنیت پایدار مهیا شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار