مدیر عامل شهرک های صنعتی خوزستان:
در بحث شهرک سازی علیرغم کاهش اعتبارات عمرانی روند رو به رشدی داشته ایم و تمام اعتبارات شهرک ها را به سمت شهرک سازی برده ایم.
کد خبر: ۲۸۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 23 August 2016

اخلاق محمدیان مدیر عامل شهرک های صنعتی خوزستان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث شهرک سازی علیرغم کاهش اعتبارات عمرانی روند رو به رشدی داشته ایم و تمام اعتبارات شهرک ها را به سمت شهرک سازی برده ایم.

وی درباره زمین های واگذار شده به شهرک های صنعتی گفت: زمین های واگذار شده به رشد خوبی رسیده است و تعداد واحد های بهره برداری شده نیز روند خوبی داشته است.

محمدیان با اشاره به واحد های راکد گفت : در تلاشیم واحد های راکد را به چرخه تولید برگردانیم.

وی افزود: مهم ترین مشکل شهرک های صنعتی مشکلات محیط زیست است که باید رفع شود.

محمدیان خاطر نشان کرد: تمام مساحت های شهرک های صنعتی واگذار شده و تقاضای زیادی برای زمین وجود دارد. تقاضا داریم که پروسه واگذاری زمین 20 هکتاری سرعت یابد.

نورآبادی نماینده شهرک های صنعتی نیز گفت: در بحث زیر ساخت ها به عنوان استفاده کنندگان شهرک های صنعتی مشکلاتی داریم که تا حل نگردد عملا بحث اقتصاد مقاومتی اجرایی نمی شود .

وی افزود: مدیران استانی در خوزستان خلاف قانون عمل می کنند و ما مستنداتی داریم که از استاندار محترم وقت می خواهیم که بتوانیم آن را ارائه دهیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار