مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:
در کشور امید به پیشرفت و بهبودی وجود دارد چراکه با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و همکاری همه دستگاه ها در 6 ماهه دوم، امید است که رشد فولاد بهبود پیدا کند و شاهد تولید در همه عرصه ها باشیم.
کد خبر: ۲۸۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 24 August 2016
مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در نشست خبری امروز صبح با اصحاب رسانه اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای پاسخگویی به شبهات و نظرات مردم در بحث های مختلف است. چون شعار دولت شفاف سازی است و البته  اگر مشکلات دولت گفته می شود محاسن آن نیز باید بیان گردد.
عزیز قنواتی افزود: امیدواریم فضاهای خوبی در کشور ایجاد شود تا مردم شاهد رشد اقتصادی باشند وامید به پیشرفت و بهبودی وجود دارد چراکه با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و همکاری همه دستگاه ها در 6 ماهه دوم، امید است که  رشد فولاد بهبود پیدا کند و شاهد تولید در همه عرصه ها باشیم.

وی با اشاره به رشد تولید در شرکت فولاد اکسین افزود: فولاد اکسین  به تناسب رشد تولیدی که داشت از سال 92 شرکت سود آوری گردید و تا سال 96 در حدود 640 میلیارد تومان زیان انباشته داشتیم .اما در حال حاضر این زیان انباشته کاهش یافته و در تلاشیم که به صفر برسد. 
قنواتی گفت: مهمترین کاری که از سال 92 انجام شد تدوین برنامه استراتژیک بود که یکی از مهمترین مولفات آن اصلاح ساختار سازمانی بود که در نتیجه  تعداد نیروهای شرکت از 852 به 1028 رسید و در حال حاصر 1007 نفر مشغول به کار هستند. همچنین طی سه سال نیز 176 فرصت شغلی جدید ایجاد کرده ایم و 250 نفر اشتغال پیدا کرده اند که نتیجه تجهیزات جدید بود .
وی افزود: امیدواریم با راه اندازی  بخش فولاد سازی اشتغال بیشتری ایجاد شودکه اگر بحث سهام داری آن حل گردد، کلنگ پروژه زده خواهد شد. و هدف و اعتقاد  ما این است که باید نیروی بومی جذب شود .
وی با اشاره به نقش موثر رسانه در بهبود عملکرد سازمان ها و صنایع گفت: برای مدیری می خواهد شفاف کار کند حتی قلم تند هم برای مفید است. چون هیچ کدام از خبرنگاران نقد شخصی انجام نمی دهد و بنابراین لازم است کانونی برای خبرنگاران ایجاد شود و هر ماه سازمانهای مختلف  گزارش خود را برای اصحاب رسانه ارائه دهند  چرا که جز الزامات یک مدیر توجه به رسانه است همچنین صنعت فولاد صنعت مهمی در استان است و باید اقدامات ما به گوش مردم برسد.
مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به پیشرفت و رشد این شرکت طی سالهای اخیر بیان داشت: ما 20 صنعت کشور را از واردات بی نیاز کرده ایم و پروژه های تعطیل و نیمه تعطیل توسط ما دوباره راه اندازی شده اند و این موجب پیشرفت می گردد.
وی خاطر نشان کرد: ما پس از برجام و در دوران پسا تحریم توانستیم به کشورهای اروپایی صادرات انجام دهیم و در حال حاضر از کشورهای اسپانیا و انگلستان درخواست برای صادرات داریم .
قنواتی افزود: آلایندگی شرکت ما  ما زیر استاندارد جهانی است و ما کاندید صنعت سبز هستیم و این به علت تکنولوژی بالا در شرکت فولاد اکسین خوزستان است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
aboali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
با سلام.انشالله ایشان خودشان نیز سعی در مخفی کردن و یا وارونه جلوه دادن حقایق نکنند.
شاهرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
تابناک لطفا به این مدیران بگویید کمتر با بیان اعداد و ارقام از بیان واقعیت ها فرار کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار