کد خبر: ۲۸۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 25 August 2016
یادواره شهید احمد حاجیوند الیاسی و شهدای مدافع حرم استان خوزستان چهارشنبه شب با حضور صدها نفر از خانواده های معزز شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان اندیمشک برگزار شد. 

فرمانده سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) جنگ مدافعان حرم در سوریه را یک نبرد حق علیه باطل دانست و گفت:شهدای مدافع حرم در راه حفظ اسلام و پیشگیری از تلاش بدخواهان اسلام ناب محمدی راه شهادت و ماندگاری را انتخاب کردند. 

سردار علی اصغر گرجی زاده در این مراسم افزود: شهدای مدافع حرم بار دیگر عطر و بوی شهادت را در ایران اسلامی زنده کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کردند. 

سعید عبدولی دارنده مدال برنز مسابقات المپیک ریو در رشته کشتی فرنگی در این یادواره مدال خود را به خانواده شهید حاجیوند الیاسی اهدا کرد. 

وی هدف از این اقدام را تجلیل از خانواده معظم شهدا و ادای احترام به رشادت و ایستادگی شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا قهرمانان واقعی میدان نبرد هستند.

فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک، حجت الاسلام نعمت اله خدامی امام جمعه و جمع زیادی از مسئولان شهرهای همجوار در این مراسم حضور داشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار