41 محور به عنوان معضلات و فرصت های استان خوزستان از جایگاه سازمان های مردم نهاد و احزاب سیاسی در توسعه استان تا معضلات قطار شهری اهواز و فرهنگ شهروندی و ... به عنوان موضوعات ایده پردازی مشخص شده است.
کد خبر: ۲۸۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 29 August 2016

رضا فریدونی دبیر اجرایی جشنواره ایده های شهروندی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: فراخوان ایده های شهروندی با عنوان "من اگر استاندار خوزستان بودم، چنین کاری انجام می دادم” از سوی معاونت اجتماعی استانداری خوزستان منتشر شده است.

وی افزود: اهداف این جشنواره بسترسازی برای مشارکت داوطلبانه شهروندان در تصمیم سازی های کلان استانی، افزایش تعلق خاطر شهروندان خوزستانی به منایع هویت بخش استان، ایجاد زمینه همبستگی اقوام مستقر در جغرافیا و سپر سیاسی خوزستان، ایجاد احساس مشارکت آحاد شهروندان در تعیین سرنوشت استان، شناخت، جمع آوری و بکارگیری ایده ها و راهکارهای نوین حل مسائل محلی و استانی، ارتباط و همکاری با سازمان ها و نهادهای غیر دولتی، تبدیل ایده ها در یک فرآیند مدون در یک شرایط کاربردی جهت حل معضلات استان و تقویت نوآوری و خلاقیت در شهروندان می باشد.

دبیر اجرایی جشنواره ایده های شهروندی اظهار کرد: ۴۱ محور به عنوان معضلات و فرصت های استان خوزستان از جایگاه سازمان های مردم نهاد و احزاب سیاسی در توسعه استان تا معضلات قطار شهری اهواز و فرهنگ شهروندی و … به عنوان موضوعات ایده پردازی مشخص شده است.

وی افزود: در کنار ۴۱ مورد مطرح شده، مورد چهل و دوم با عنوان "سایر” وجود دارد تا اگر شهروندی در زمینه دیگری ایده داشت، بتواند در آن راستا ایده پردازی نماید.

فراخوان «من اگر استاندار خوزستان بودم، چنین کاری انجام می دادم» منتشر شد 

فریدونی در تشریح شرایط شرکت در این جشنواره اظهار کرد: افراد شرکت کننده به دو گروه سنی ۱۰ تا ۱۸ سال و گروه بالای ۱۸ سال تقسیم می شوند.

دبیر اجرایی جشنواره ایده های شهروندی عنوان کرد: هیات داوران داوران این جشنواره نیز متشکل از دو فعال فرهنگی و اجتماعی و سه نفر از متخصصین و اعضای هیات علمی دانشگاه ها می باشد.

فریدونی با بیان اینکه ایده ها باید حداکثر در ۱۲۰۰ کلمه باشند و علاقه مندان می توانند همراه با متن، تصاویر و ویدیو ارسال نمایند، گفت: ایده پردازان می توانند ایده های خود را از طریق پست الکترونیک idea.ostandar_khz@gmail.com و یا آی دی تلگرام khz_ostandar_idea برای دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

رضا فریدونی ادامه داد: مهلت ارسال آثار به مدت یکماه از ۸ شهریور تا ۸ مهرماه خواهد بود البته احتمال تمدید این زمان نیز وجود دارد.

دبیر اجرایی جشنواره ایده های شهروندی عنوان کرد: پس از داوری ایده های ارسالی، به ایده برتر علاوه بر تندیس و لوح یادبود، نشان خلاق ترین شهروند استان از سوی استاندار اهدا خواهد شد، همچنین به نفرات بعدی لوح یادبود و جوایزی داده خواهد شد.

وی افزود: کتابچه ۱۰ ایده برتر این جشنواره تدوین و در اختیار استاندار و مدیران کل مربوط به آن ایده، تقدیم می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
سلام درمرحله اول نشست باجوانان ونظرخواستن ارانهادرمورد مشکلات استان مرحله دوم نظارت بیشتر دربانک ها سوم رسیدگی حقیقی و واقعی به مشکلات مردم درمورد پارتی بازی که الحمدلله دراین چندسال پیشرفت زیادی کرده
عیدی فعال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
موارد ایده ها را در سایت درج نمایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار