معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی گفت: یکی از راه‌های قطع وابستگی بودجه به درآمدهای حاصل از نفت، مالیات تولید و تجارت است.
کد خبر: ۲۸۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 31 August 2016
نادر جنتی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل امور مالیاتی استان بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه مالیات در کشور اظهار داشت: یکی از منابع مهم درآمدی کشور، دریافت مالیات است که سازوکارهای دریافت مالیات از مشاغل مختلف در کشور مشخص شده است.

وی بیان کرد: دریافت مالیات نیازمند همت و عزم همه عوامل اجرایی در بخش‌های مختلف دولت است و تلاش ما این است که بتوانیم به بهترین شیوه مالیات‌ها را دریافت کنیم.

معاون سازمان امور مالیاتی با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب تأکید زیادی در مورد تحقق اقتصاد مقاومتی دارند و یکی از راهکارهای حل  مشکلات اقتصادی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی بابیان اینکه خرید و حمایت از تولیدات داخلی توسط مسؤولان و مردم یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی است، گفت: عدم اتکا به کالاهای خارجی و درآمدهای نفتی از دیگر راه‌های رفع مشکلات به وجود آمده و حرکت در اقتصاد می‌شود.

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور عنوان کرد: یکی از راه‌های قطع وابستگی بودجه به درآمدهای حاصل از نفت، مالیات تولید و تجارت است.

جنتی در خصوص عدم خرید تولیدات خارجی هم گفت: در کنار تولید باکیفیت کالا در داخل کشور، خرید این محصولات نیز باید در کشور فرهنگ‌سازی شود.

وی خطاب به کارمندان اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر عنوان کرد: همان‌گونه که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به‌عنوان سربازان ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی درخشیدند و پیروز شدن ما نیز به‌عنوان سربازان اقتصادی باید جهادی فعالیت کنیم.   

در پایان از فعالیت‌های ناصر هاشمی در سمت مدیر کلی امور مالیاتی استان بوشهر تقدیر و بهادر بهمنی به‌عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی استان بوشهر معرفی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار