نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به خدمات جانبازان به کشور گفت: اگر روحیه و اخلاص و قصد خدمت به ملت شریف وجود داشته باشد، ضعف جسمی نمی‌تواند جلوی این کار را بگیرد.
کد خبر: ۲۸۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 01 September 2016
آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در افتتاحیه مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان که (10 شهریورماه) در اهواز برگزار شد، با بیان این‌که‌ این مرکز با تلاش بنیاد شهید و پشتیبانی استاندار خوزستان راه‌اندازی شده است، ‌اظهار کرد: ‌خدا را شکر می‌کنم که بار دیگر شاهد خدمتی به ولی‌نعمت‌های خود هستیم. ولی‌نعمت‌های ما شهدا خانواده‌های آنها و شهدای زنده ما یعنی جانبازان هستند. شهدا به لقای خدا رسیدند ولی جانبازان به عنوان شهید زنده، برای ثبت واقعیت‌ها زنده ماندند و سند حقانیت نظام شدند.
 
وی افزود: ‌خداوند خواسته است تا جانبازان با زنده ماندنشان به اسلام خدمت کنند و مظلومیت نظام،‌ ملت و رهبری را به نمایش بگذارنند.
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاه به اهمیت نقش جانبازان و خدمتی که به مردم کشور کرده‌اند، گفت: جانبازان فشارها و زجرهای عمیقی را تحمل می‌کنند که هر لحظه آن ثواب شهادت را دارد. ما از زحمات و خدمات آنها قدردانی می‌کنیم، اگر روحیه و اخلاص و قصد خدمت به ملت شریف وجود داشته باشد، ضعف جسمی نمی‌تواند جلوی این کار را بگیرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار