دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز جمعه با حضور در حوزه آزمون نظام مهندسی استان از نزدیک روند آزمون را بررسی کرد.
کد خبر: ۲۸۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 03 September 2016
دکتر غلامرضا شریعتی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در این آزمون 6 هزار و 200 نفر از مهندسان خوزستانی که اغلب هم مهندس عمران هستند شرکت کرده اند که 15 درصد آنان زن هستند .

وی گفت : ظاهرا 100 هزار نفر از سراسر کشور در این آزمون شرکت کرده اند که آمار استان خوزستان در این آزمون 20 درصد کل کشور است.

وی گفت: این تعداد بالا نشان می دهد که جامعه علمی و دانشگاهی استان خوزستان یک جامعه پویا و با سوادی است که برای پیشرفت و توسعه استان مصمم هستند.

شریعتی اظهار کرد: در بازدید انجام شده در این آزمون اغلب افراد از دشواری آزمون سخن گفتند که این نشان می دهد طراحان آزمون به دنبال بالا بردن سطح استاندارد کار هستند.

وی اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی نقس مهمی در استاندارد سازی ساختمانها به عهده دارد به همین دلیل کسانی که وارد این سازمان می شوند باید علاوه بر دانش بالای علمی باید دارای تجربه های عمرانی باشند تا بتوانند در استاندارد سازی مسکن در استان کمک نمایند.

وی گفت : استان خوزستان استان زلزله خیزی است که نیاز به مقاوم سازی ساختمانهای آن است و مهندسان نظام مهندسی نیز نقش مهم و کلیدی در این زمینه دارند.

وی اظهار امیدواری کرد با ورود افراد نخبه به این سازمان نقش عملیاتی سازمان نظام مهندسی استان در استاندارد سازی و ایمن سازی ساختمانهای استان بیش از پیش پر رنگ شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار