شهردار خرمشهر با تاکید بر اینکه در خرمشهر همه جزیره‌ای عمل می‌کنند، گفت: متفرق بودن برای خرمشهر سم است و باید مدیریت شهری واحدی شکل بگیرد.
کد خبر: ۲۹۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 04 September 2016
شهردار خرمشهر با تاکید بر اینکه در خرمشهر همه جزیره‌ای عمل می‌کنند، گفت: متفرق بودن برای خرمشهر سم است و باید مدیریت شهری واحدی شکل بگیرد.
محمدعلی دوایی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه شهرستان خرمشهر نیاز به مدیریت شهری واحدی دارد، اظهار کرد: برای اینکه شهر بر روی ریل و مسیر توسعه قرار بگیرد، نیاز به هماهنگی است که در خرمشهر این هماهنگی وجود ندارد و همه جزیره‌ای حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: اتفاقات و موضوعاتی که در خرمشهر انجام می‌شوند قسمتی متاثر از منطقه آزاد اروند، قسمتی از شهرداری تهران و قسمتی از شهرداری خرمشهر است، اگر مدیریت شهری را در یک قالب قرار ندهیم، امیدی به کار جهشی مثبت نیست.

شهردار خرمشهر با تاکید بر اینکه شهر باید مدیریت واحد داشته باشد و فرقی ندارد که چه کسی مدیر باشد، گفت: من در گزارشات خود به استاندار، موضوع متفرق بودن خرمشهر را انعکاس کردم و خواستار تصمیم‌گیری شخص واحدی شدم.

وی با تاکید بر اینکه اگر هر کسی برای خود در شهرستان کار کند، سازمان یافته نخواهد بود، تصریح کرد: اگر مدیریت شهری در شهرستان خرمشهر سازمان یافته نباشد، کل خدمات و هزینه‌ها اثر بخش نخواهند بود.

دوایی‌فر در رابطه با ردیف 50 میلیارد تومانی اختصاص یافته از سوی دولت برای زیرساخت‌های خرمشهر، تاکید کرد: اگر این 50 میلیارد تومان درست هزینه شود، تاثیرات در خرمشهر را خواهیم دید اما اگر بر اساس روال کنونی شهرستان هزینه شود، اگر 100 میلیارد هم باشد چیزی از آن در نخواهد آمد.

شهردار خرمشهر در پایان گفت: ایجاد مدیریت شهری واحد در شهرستان، خواستار من است چون متفرق بودن برای این شهر را سم می‌دانم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار