استاندار خوزستان گفت: برای خدمت به مردم باید در مسیر اعتدال حرکت کنیم چرا که توجه به دغدغه های مردم ریشه در حکومت نبوی دارد
کد خبر: ۲۹۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 05 September 2016
دکتر غلامرضا شریعتی در جریان بازدید از شهر الهایی در جمع اهالی این منطقه اظهار کرد: مشکلات مردم در مناطق محروم و روستایی زمانی رفع می شود که آنها مطالبات

خود را از مسئولان خواستار شوند چرا که برخوردار بودن از حداقل امکانات حق مسلم آنها است.

وی افزود: دربازدید از این منطقه مسائل و مشکلات این منطقه شاهد بوده و انتظار می رود که درخصوص مشکلات کشاورزی این منطقه که از مشکلات عمده و جدی اهالی است توجه بیشتری شود و متولیان امر یک برنامه زمان بندی شده در اختیار ما قرار دهند.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین بحث آسفالت جاده های خاکی این شهر باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد چرا که این شرایط زیبنده این استان نیست.

وی گفت: شهرداری این منطقه بیشترین ارزش افزوده ای را که دریافت می کند برای آبادانی همین منطقه صرف می کند و این امر بستر مناسب را برای کارهای عمرانی بیشتر فراهم می سازد.

شریعتی در پاسخ به انتقاد برخی از کشاورزان منطقه مبنی بر دریافت مبالغی از آنها در ازای آماده سازی زمین کشاورزی اظهارکرد:اینکه برای اجرای طرح 550 هزارهکتاری بخشی از اعتبارات مورد نیاز را از کشاورزان دریافت می کنند یک امر طبیعی است اما دریافت هرگونه وجهی از کشاورزان در قالب جریمه دیرکرد پیش از اینکه زمین آماده کشت در اختیار آنها قرار گیرد، یک ظلم بزرگ است.

وی اضافه کرد: تا زمانی که مردم این منطقه از مواهب این طرح بهره مند نشوند نباید مبلغی از آنها دریافت شود.

استاندارخوزستان ادامه داد: اجرای طرح 550 هزار هکتاری به مبلغی معادل 5/2 میلیارد دلار اعتبار نیاز دارد که دولت بخشی از این اعتبار را تامین کرده و بخش دیگر نیز از کشاورزان پس از شروع بکار باید دریافت شود.

وی در پاسخ به برخی از انتقادات درخصوص انتصاب ها در شهرها و روستاها گفت: شایسته سالاری یکی از اولویت های ما است چرا که همواره انسان باید در مسیر درست قرار گرفته تا امورات به خوبی پیش بروند.

وی در پاسخ به انتقاد برخی از اهالی شهر الهایی درخصوص پاسخگو نبودن برخی مدیران اظهار کرد: تذکرات مردم درخصوص مراجعه به مدیران به جا بوده و تمامی مدیران در این دولت موظف هستند ارتباط بیشتری با مردم داشته و تمامی مشکلات مردم را مورد توجه قرار دهند.

استاندار خوزستان روز یکشنبه در ادامه سفرهای درون استانی خود از روستای الباجی و شهر الهایی از توابع شهرستان اهواز دیدن و از نزدیک مسائل و مشکلات اهالی این مناطق را مورد بررسی قرار داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار