استاندار خوزستان با تاکید بر رفع مشکلات تردد زوار اربعین حسینی گفت: انشاء الله ما امسال مراسم برائت از مشرکین را در حرم حضرت ابا عبد الله الحسین و حضرت ابو الفضل العباس برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۹۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 07 September 2016
دکتر غلامرضا در مراسم گرد همایی  مواکب اربعین حسینی( طریق  الحسین )اظهارکرد:با برنامه ریزی های صورت گرفته و تشکیل کمیته  های خاص اربعین سعی کردیم مشکلات ترافیک و تردد زوار اربعین حسینی را در تعیین جاده دوم دسترسی به مرز چذابه و پیگیری حل مشکلات بقیه مسیر تردد زوار به مرز چذابه را مرتفع کنیم  و انشاء  الله با  چهار بانده شده این مسیر  تمامی مشکلات آن مرتفع خواهد شد  .

وی بیان  کرد: با در نظر گرفتن زمین مناسب و ساخت پارکینگ  زوار اباعبدالله الحسین مشکلات ترافیکی آن هم نیز  امسال حل خواهد.تلاش می کنیم زائرین و خدام زائرین و کسانی  که  مواکبی در این مسیر  دارند  به راحتی  بتوانند خدمات رسانی مطلوبی زوار ابا عبدالله الحسین ارائه دهند.

شریعتی خاطرنشان کرد: به تعصی از حج ابراهیمی، اعلام برائت از مشرکین زمان را اعلام می کنیم. این مکان مانند دیگر مکان های مذهبی سرشار از معنویت و محل رجوع و جماعت زائران حسینی است.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط حج، پیام و مراسم بزرگ برائت از مشرکینی که حجاج باید سرمی دادند را با حضور زائران اباعبدالله الحسین(ع) در حرم آن حضرت و مقام حضرت ابوالفضل عباس(ع) برگزار می کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امید است بتوانیم سال به سال این خدمات را به زائران اباعبدالله الحسین(ع) بهتر و بهتر ارائه دهیم. امسال هم تلاش می کنیم تا محل رفت و آمد از دو مسیر انجام شود تا از تجمع زیاد و ترافیک سنگین و اذیت کننده در حد امکان جلوگیری شود.

شریعتی اضافه کرد: محلی برای ساخت پارکینگ در نظر گرفته شده و اقدامات اولیه آن شروع شده و امیدواریم به اتمام می رسد. در مرز شلمچه نیز به همین صورت چهار خطه کردن جاده، ایجاد پارکینگ و کارهای دیگر در حال انجام است و کار آن زودتر از چذابه انجام می شود که تلاش می کنیم تا در چذابه هم کارها در زمان مقرر به نتیجه برسد و آن خدمات که لازم است تا انتها ادامه پیدا کند و مشکلی برای زائرین و خدام زائران پیش نیاید.

وی ادامه داد: کسانی که مواکب ها را اداره و به زائران خدمات ارائه می کنند قطعا ثوابشان از زائران کمتر نیست و در مکان، محیط و فضای بهتری از زائران پذیرایی می کنند و از مشکلاتی که سال های گذشته بود کمتر کاسته می شود و بتوانند امکانات و خدمات بهتری را دریافت کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مقرر شده تا سال آینده نیز جاده چذابه در رفت و برگشت چهار بانده شود گفت: یکی از کارهای اصلی ما انجام خدمات در این مسیر و تسریع کارها است، البته سرکشی ها را نیز انجام می دهیم تا امور به نحوه مطلوب انجام شود.

این مراسم با حضور  آیت الله حسن زاده مسئول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان؛عمید زاده فرماندار شهرستان دشت آزادگان؛مسئولین ادارات و تعدادی از مسئولین مواکب شهرستانهای  دشت آزادگان  ؛هویزه؛حمیدیه و اهواز برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار