منطقه آزاد اروند را با توجه ظرفیت ها و توان های مهم اقتصادی و فرهنگی اش، نمونه و الگویی شاخص برای جهت دهی کلان نگری در توسعه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی، در میان دیگر مناطق آزاد کشور، است.
کد خبر: ۲۹۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 07 September 2016
مرتضی بانک، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری ایران، با هدف بازدید و بررسی روند رشد و توسعه زیرساخت های مختلف تجاری، اقتصادی و صنعتی منطقه آزاد اروند، در دوره پس از توسعه جغرافیایی این منطقه، با اسماعیل زمانی، مدیر عامل سازمان، دیدار کرد.

بانک در این دیدار، در پی بازدید از پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری، روند توسعه و حرکت اقتصادی و صنعتی، این منطقه را در سه سال اخیر، مثبت ارزیابی کرد و از تلاش ها و سیاست گذاری های برنامه ریزی شده و دقیق  اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، در جهت توسعه پایدار منطقه، با توجه به عامل ها و نیروهای محرکه رشد اقتصادی برای آبادان و خرمشهر، تشکر و قدردانی نمود.

وی همچنین در این دیدار، منطقه آزاد اروند را با توجه ظرفیت ها و توان های مهم اقتصادی و فرهنگی اش، نمونه و الگویی شاخص برای جهت دهی کلان نگری در توسعه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی، در میان دیگر مناطق آزاد کشور، قلمداد کرد.

اسماعیل زمانی، در پایان این دیدار، ضمن تشکر از حضور معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در منطقه آزاد اروند، گزارشی از فعالیت های مختلف زیرساختی در سه سال اخیر را در بخش های مختلف عمرانی و توسعه شهری، اقتصادی و سرمایه گذاری و فرهنگی ، اجتماعی، گردشگری و همچنین، آموزش و حوزه بهداشت و درمان، ارائه نمود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار