در تمام دنیا، بخش خصوصی محرک اقتصاد است اما در زمان خصوصی سازی می‌بایست مرزهای حاکمیت و تصدی مشخص می‌شد که این کار به صورت کامل انجام نشده است لذا لازم است تا شیوه نامه رگولاتوری خصوصی سازی پتروشیمی تدوین گردد.
کد خبر: ۲۹۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 07 September 2016
نماینده مردم شادگان و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه ای  با مدیرعامل این سازمان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حجه الاسلام والمسلمین مجید ناصری نژاد، صبح امروز به همراه اعضای دفتر خود در دفتر شهیدی نیا حضور یافتند و در خصوص مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی با اشاره به مسئولیت خود در کمیته حقوقی، قراردادها و امور بین الملل کمیسیون انرژی در خصوص مسائل مختلف مربوط به پتروشیمی، مواردی مطرح کرد که موضوع گفتگوی این نشست را تشکیل داد. عمده ی مباحث حول محور سرمایه گذاری، خصوصی سازی، توسعه، اشتغال و حوادث اخیر بود.

سیدامید شهیدی نیا گفت: در تمام دنیا، بخش خصوصی محرک اقتصاد است اما در زمان خصوصی سازی می‌بایست مرزهای حاکمیت و تصدی مشخص می‌شد که این کار به صورت کامل انجام نشده است لذا لازم است تا شیوه نامه رگولاتوری خصوصی سازی پتروشیمی تدوین گردد.

در ادامه با توجه به طرح توسعه در دست مطالعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و توضیحات کلیات این طرح و اثر اجرای آن در افزایش فعالیتهای آتی منطقه، از رئیس کمیته حقوقی، قراردادها و امور بین الملل کمیسیون انرژی درخواست شد در این زمینه حمایتهای لازم را به عمل آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار