معاون عمرانی وزیر کشور اظهار کرد: شهردار اهواز با آرامش و بدون حاشیه کار می کند
کد خبر: ۲۹۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 08 September 2016
   جلسه بررسی آخرین وضعیت اقدامات و فعالیت های شهرداری اهواز با حضور هوشنگ خندان دل معاون عمرانی و توسعه شهری وزیر کشور، سیدخلف موسوی شهردار اهواز و معاونین شهرداری در محل وزارت کشور برگزار شد.

مهندس خندان دل معاون عمرانی وزیر کشور با تقدیر از فعالیت ها و اقدامات شهرداری اهواز در حوزه های عمرانی ، خدماتی و فرهنگی گفت: شهر اهواز دارای اهمیت استراتژیک است و در صدر و اولویت برنامه ریزی های وزارت کشور قرار دارد.

وی خاطرنشان ساخت: به دلیل اهمیتی که برای شهر اهواز قائل هستم، اعلام کرده ام در وزارت کشور هرکاری می خواهیم انجام بدهیم، شهر اهواز باید در صدر آن باشد.

معاون عمرانی وزیر کشور اظهار داشت: در سه سال گذشته که توفیق خدمت در این سمت را داشته ام، سفرهای مکرری به اهواز صورت دادم که به خوبی می توانم بگویم از سفر اول تا آخرین سفر، فاصله زیادی درخصوص کارهای انجام شده و تحولات صورت گرفته وجود دارد و این مایه خوشحالی و تقدیر از این اقدامات است.

مهندس خندان دل اضافه کرد: تغییراتی که در حوزه عمرانی و خدماتی شهر اهواز توسط شهرداری صورت گرفته و من آن را مشاهده کرده ام نشان می دهد که مدیریت شهری در اهواز خوب کار می کند و در مسیر درستی قرار دارد.

معاون عمرانی وزیر کشور در پایان خطاب به شهردار و معاونین شهردار اهواز گفت: با توجه به سعه صدر سیدخلف موسوی شهردار اهواز، آرامش خوبی در شهرداری حاکم شده و ایشان دارد بدون هیچ گونه حاشیه ای کار می کند و این عامل موفقیت در فعالیت هاست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار