ریاست شورا از 6 رأی موجود، با 5 رأی به جواد باوی رسید. نیابت شورا شورای شهر نیز با 5 رأی به سید فرج سیدی اختصاص یافت.
کد خبر: ۲۹۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 08 September 2016
جواد باوی رئیس شورای شهر کارون  اظهار کرد: جلسه شورای شهر کارون با حضور شش نفر از اعضاء برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه فرماندار نیز در این جلسه حضور داشت، افزود: فرماندار در این جلسه اعضاء را به آرامش و تسریع در انجام پروژه های عمرانی شهر دعوت کرد از همین رو جلسه در کمال همکاری اعضاء برگزار شد.

باوی در مورد علت غیبت سایر اعضای شورای شهر، تصریح کرد: به علت سفر آقای عباس حزپه پوران و عدم حضور آقای جاسم اژدری به دلیل بستری بودن همسر در تهران این جلسه به جای ۹ نفر با حضور شش نفر برگزار شد.

وی گفت: ریاست شورا از ۶ رأی موجود، با ۵ رأی به جواد باوی رسید، نیابت شورا شورای شهر نیز با ۵ رأی به سید فرج سیدی اختصاص یافت.

رئیس شورای شهر کارون ضمن تشکر از فرمانداری به علت اجرای نص صریح قانون درخصوص برنامه های شورا در سال آخر، افزود: اجرای پروژه های نیمه تمام شهرداری، تسریع در انجام پروژه های عمرانی و اصلاح مسیر روند شهرداری تا عملکرد بهتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ماه های گذشته شاهد اقدامات خوبی در شهرداری بوده ایم اما درصدد هستیم تا با حمایت از شهرداری، پروژه های نیمه را کامل و خدمتی به مردم نماییم.

باوی افزود: در سال های نخست کار شورا به علت عدم وجود برخی ادارات و عدم هماهنگی بین آنها، آنطور که باید اقدامی صورت نگرفت اما شورا روند خوبی را در پیش گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار